Millä hinnalla sitterin saisi myytyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viipuli

Vieras
Milläköhän hinnalla mahtaisi käytetty, kahdella lapsella ollut (vm 2007) sitteri mennä kaupaksi? On todella siistissä kunnossa edelleen (miksipä se oikeastaan menisi vauvalla). Pesty pari kertaa, ei haalistunut, eikä nukkaantunut. Selkänoja säätyy useampiin asentoihin kuin myös jalkatuki. Saa keinuvaksi tai lukittua keinuvuuden. Mietin vain kun ei tahdo tuolla huutonetissä mennä, vaikka mielestäni olen sen todella edulliseen sinne hinnoitellut.. Liekö postit sitten tulisi niin kalliiksi eikä ketään lähimaastossa ole sattunut tarttumaan tuohon ilmoon. Ihmettelen siis vain. Ostaako kukaan sitten sitteriä käytettynä vai... Tämä kun ei ole Babybjörnin vaan Emman (vaikkei tosin se halvin malli). Kuosikaan ei kovin erikoinen siinä mielessä, että olisi aikaan kovin sidoksissa. Tummansininen/vaaleansininen ja tuossa vaaleansinisessä on nallenkuvia..

5e voisin enimmillään maksaa. Mulla on parhaillaan juuri sitteri kirpparilla myynnissä, ostettu 1/2 vuotta sitten lastentarvikkeesta 59€ hinnalla. Meillä ei juurikaan olla sitterissä viihdytty joten täysin uuden veroinen on ja mulla siinä hintana 15€ mut ei ole vielä mennyt ja huomenna ajattelinkin tiputtaa hinnan 10€

jos se n tuo ilmo, mitä luulen(sulkeutuu parin tunnin päästä) iin ulla on kyllä paljon opeteltavaa ilmoituksen laitosta ja huutonetin hakukoneen toiinnasta. et ole varmaankaan saanut paljon katsojia tuohon ilmoitukseen?
oletko katsonut haulla suljetuista kohteita mihin hintaan noita on myyty?

[QUOTE="Mii";23554043]Niin siis toi munkin kirppiksellä oleva sitteri on emman nallekuvioinen, mut vaalea beige koko sitteri.. ja ohjekirja mukana mut ei men..[/QUOTE]

Missä kirppiksellä tämä on myynnissä?

8e mulla on nyt hinta siinä, eikä hv:ta. Korotus taitaa olla euron. Mitä nyt äkkiotannalla tuosta kattelin, niin täysin samanlainen sitteri jollain siellä myynnissä reilusti kalliimmalla. Ja muutama samanlainen, eri kuosilla tosin, myös myynnissä ja kaikki kalliimpia. Oonko lie sitten vain alihinnoitellut tai jotain. Tarkoitus olis vaan päästä siitä eroon, mutta en nyt ihan ilmaseks sitä haluis kuitenkaan antaa. :P

8e mulla on nyt hinta siinä, eikä hv:ta. Korotus taitaa olla euron. Mitä nyt äkkiotannalla tuosta kattelin, niin täysin samanlainen sitteri jollain siellä myynnissä reilusti kalliimmalla. Ja muutama samanlainen, eri kuosilla tosin, myös myynnissä ja kaikki kalliimpia. Oonko lie sitten vain alihinnoitellut tai jotain. Tarkoitus olis vaan päästä siitä eroon, mutta en nyt ihan ilmaseks sitä haluis kuitenkaan antaa. :P

sää myyt sitä eri osastolla ko kaikki muut. ja sun otsikossa ei lue 'sitteri' jolloin jos haku sen löytää niin se on sitte aina ihan viimesenä. sun otsikossa ei myöskään lue emma vaan emman. ja kirjota vaikka sinne tekstiin että nouto myös espoo ja vantaa jne.
ja tosiaan, ku mietit millä hinnalla sun kananttais myydä niin tee haku suljettuihin kohteisiin niin näät mitä niistä on oikeesti maksettu

4 vuotta vanha on kuitenkin melko vanha :) Ja huutiksessa on se huono just et postarit tulee maksaa niin pirusti, et sunki 4v vanhan sittarin hinnaks tulee joku vajaa 20€ ni ei kyl kannata..

[QUOTE="tsu";23554183]4 vuotta vanha on kuitenkin melko vanha :) Ja huutiksessa on se huono just et postarit tulee maksaa niin pirusti, et sunki 4v vanhan sittarin hinnaks tulee joku vajaa 20€ ni ei kyl kannata..[/QUOTE]

No näinhän se tahtoo vähän olla. :(

5-10€ olis varmaan sopiva hinta. Mut huutiksessa on just se että ne postikulut tulee maksamaan. Vie ilmoituksia (kuvan kera) lähikaupan ilmoitustauluille ja neuvolan ilmoitustaululle. Tällöin joku lähellä asuva voi sen ostaa niin ei tule postikuluja. Mä en kyllä itse rupeis sitteriä ostamaan niin että postikulut vielä pitäis maksaa.

Yhteistyössä