Millä hinnalla myisit kaverille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emily the strange
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emily the strange

Vieras
2 vähän käytettyä lasten naamiaisasua? Merirosvo ja ritari.. Ritaripuku on uudenveroinen, vain kerran käytetty. Ajattelin pyytää 15 euroa yhteensä, onko liikaa vai liian vähän?? Tuo ritaripuku taisi maksaa uutena jotain 25-30 euroa ja merirosovo muistaakseni pikkuisen vähemmän.

[QUOTE="vieras";23180418]Mä antaisin kyllä ne ihan ilmaiseksi. Miksi ihmiset on nykyään niin ahneita?[/QUOTE]

Entä miksi ihmiset ovat niin ahneita, että kaikki pitäisi nykypäivänä saada ilmaiseksi? Joku kuitenkin aina maksaa.

Mä en yksinkertaisesti kehtaa ikinä kavereilta pyytää rahaa.
Jos ilmaisee halunsa / tarpeensa johonkin mikä meillä on ylimääräistä, niin mä sit vaan annan.
Vaikka välillä ite olisikin rahantarve, en silti vaan tosiaan kehtaa ottaa ystävältä rahaa.

En kyllä antaisi minäkään ilmaiseksi tuollaisia naamiaispukuja mitä on just tyyliin pari kertaa päällä pidetty. Käyttövaatteita lahjoitan kyllä mielelläni kavereille eteenpäin.

[QUOTE="minä taas";23180578]Mä en yksinkertaisesti kehtaa ikinä kavereilta pyytää rahaa.
Jos ilmaisee halunsa / tarpeensa johonkin mikä meillä on ylimääräistä, niin mä sit vaan annan.
Vaikka välillä ite olisikin rahantarve, en silti vaan tosiaan kehtaa ottaa ystävältä rahaa.[/QUOTE]

Minä taas puolestani olen sellainen, että en kehtaisi ottaa ilmaiseksi.. Tulee sellainen hyväksikäyttäjäfiilis ainakin minulle.