Millä helvetillä opettaa tolle koiralle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
ettei paskota keskelle pihaa vaan mettään..

ennen osas hyvin mutta nyt joka ikinen paska menee keskelle pihaa vaikka kuinka ohjais mettään.

eli vinkkejä millä opettaa käymään metikön puolella

roudaat sen sinne mettään ja oot siel niin kauan et se paskoo sinne, sitten kehut ja palkitset ja poistutte paikalta. sit kun tekee pihalle, niin et reagoi mitenkään. tää autto meidän koiralla :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
roudaat sen sinne mettään ja oot siel niin kauan et se paskoo sinne, sitten kehut ja palkitset ja poistutte paikalta. sit kun tekee pihalle, niin et reagoi mitenkään. tää autto meidän koiralla :)

yritetty on mutta en mä voi siellä mettässä sen kanssa koko päivää seistä.

ja pihalla on muutamat paikat mihin aina paskoo, eli oisko sen hajun perässä siihen menny?? oon kyl koittanu heti korjata kakat pois ni ei ois niitä vanhoja siinä houkuttimena

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:

yritetty on mutta en mä voi siellä mettässä sen kanssa koko päivää seistä.

ja pihalla on muutamat paikat mihin aina paskoo, eli oisko sen hajun perässä siihen menny?? oon kyl koittanu heti korjata kakat pois ni ei ois niitä vanhoja siinä houkuttimena

Sille ei pidä antaa mahdollisuutta paskantaa muualle kuin sinne metsään.

Yhteistyössä