Millä helpottaa flunssaista oloa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oon ihan rikki! Kaks päivää jo kestänyt flunssa, nokka tukossa, aivastelen sata kertaa tunnissa ja pää on ku hamina. Nukuttua ei saanu, silmät vuotaa ja plaah.

Pakko ois jaksaa lasten kanssa. Millä tän olon sais edes siedettäväks? Kuumetta mulla ei ole...
 
Minulla ollut just samanlainen olotila tällä viikolla, nenässä oikein kihelmöinyt se nuhan tunne. Mutta jos tämä on kolmas päiväsi taudissa, se voi hyvinkin jo taittua paranemisen puolelle. Mene ihan reilusti siitä, mistä aita on matalin, tee mahdollisimman vähän, lepää niin paljon kuin voit. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minulla ollut just samanlainen olotila tällä viikolla, nenässä oikein kihelmöinyt se nuhan tunne. Mutta jos tämä on kolmas päiväsi taudissa, se voi hyvinkin jo taittua paranemisen puolelle. Mene ihan reilusti siitä, mistä aita on matalin, tee mahdollisimman vähän, lepää niin paljon kuin voit. :)

Joo, kyl mä uskon et tää paranee jo. Mutta kun on ollut pakko jaksaa töissä, niin ärsyttää että kotona jää kaikki tekemättä...

Jospa nyt hetken lepäis, ja sit tekis jotain järkevää... Onneks ostin lapsille pizzaa kaappiin, niin voi ainakin yhden lämpimän ruuan korvata niillä. Jos sais päikkärit nukuttua, se vois auttaa.

Kiitos.
 

Yhteistyössä