millä h***** saan esikoisen pois kylvystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
siis vauva roikkuu tissillä, esikolta 4v pitäis käydä pesee hiukset ja huuhtelee kylpyaine pois mulla on vaan 2kättä ja oon yksin lasten kanssa :'( ei tästä elämästä tule yhtään mitään.

-niin ja ilman tappelua ei 4v anna hiuksia pestä tarviin siis 2kättä

Moderaattori muokkasi otsikkoa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
piipi hyvä idea paitsi esikko pitä'is saada yöunille joskus ja tää vaan syö ja syö ja syö :'(
Laitat sen vauvan nyt hetkeksi siitä pouis,menet pesemään esikoisen, laitat esikoisen sänkyyynsä, otat vauvan mukaasi ja imetät vauvaa samalla kun luet esikoiselle iltasatua.

miten voi olla nykyään näin uusavuttomia ihmisiä!!???? mikä tossaki on ongelma. ymmärrän jos vauva haluaa imeä mut ei kahden lapsen kanssa nyt noin mahdoton ole elää!

mieti ap nyt vaikka kuuden lapsen yh-äitiä.. etköhän nyt paisuttele ongelmias!

vastaus kahdelle pisteelle,m mites 2kuisesta jolla ei ole mitään rytmiä ennakoi sen koska on syömättä tissiä tarpeeksi pitkän ajan? nukkui meinaan ja ajattelin että nyt on hyvä väli. ja unet kesti 5min :headwall: mä oon ollut viikon näitten kans yksin ja alkaa pää hajoo

vastaus kahdelle pisteelle,m mites 2kuisesta jolla ei ole mitään rytmiä ennakoi sen koska on syömättä tissiä tarpeeksi pitkän ajan? nukkui meinaan ja ajattelin että nyt on hyvä väli. ja unet kesti 5min :headwall: mä oon ollut viikon näitten kans yksin ja alkaa pää hajoo
Kuten joku sulle jo sanoikin, älä tee asioista liian vaikeeta

=)

se on sun tehtävä opetella tekemään asiat järkevästi ja järjestelmällisesti!

älä ainakaan kolmatta lasta hanki ku kahdenki kanssa oot noin pulassa!

vastaus nim.kysymys merkille hei olen itse 10lapsisen perheen vanhin, ja oli äitillä helppo pistää vaavi mun hyssyteltäväksi ku hoiti toiset pienet pikaseen, että ni kenenkäs syliin mä tuon työnnän kun en halua huudattaa sitä yksin?

Vauva hetkeksi irti tissistä, esikoisen pikapesu, sitten vauva tissille takaisin ja esikoinen sänkyyn. Tai sitten suihkutat esikoisen vauvan ollessa tissillä...sujuu se niinkin :)

Mä olin kaikki illat (ja päivät) yksin vauvan ja kaksivuotiaan kanssa, ja kaikki sujui hyvin, pienellä priorisoinnilla ja säätämisellä.

Tosiaan niinku muutkin sanoi, niin vauva hetkeksi vaikka sinne pinnikseen odottamaan tai sitteriin. Sitten toinen käsi ja silmät pois tietokoneelta, niin johan helpottaa ja voi käydä auttaa esikoista sitten. ;)

herranjee, kyllä nyt on elämä vaikeaa! kannattaisiko pikkusen opetella elämistä nyt.. kyllä ne kaikki muutkin pärjää!

ei tossa pitäis olla mitään ongelmaa. ei se vauva siitä kuole että on hetken aikaa pois tissiltä, vaikka huutaisikin..

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Tosiaan niinku muutkin sanoi, niin vauva hetkeksi vaikka sinne pinnikseen odottamaan tai sitteriin. Sitten toinen käsi ja silmät pois tietokoneelta, niin johan helpottaa ja voi käydä auttaa esikoista sitten. ;)

Hyvä vihje muuten :whistle: