Millä aineilal pesette vessan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Lavuaarin? pöntön?

Minä pesen ylensä wc tolulla lavuaairin ja pöntön ulkopuolen, clorilla pesen pöntön.

Ja lavuaarikin yleensä wc tolulal välillä voin clorillakin pestä

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

Ei millään. Meillä ei ole pesty vessaa viiteen kuukauteen, koska mies ei suostu sitä koskaan pesemään ja minä päätin etten enää yksin sitä tee. Inhottaa käydä likaisessa vessassa, mutta periksi en anna.

Alkuperäinen kirjoittaja periksi en anna:

Ei millään. Meillä ei ole pesty vessaa viiteen kuukauteen, koska mies ei suostu sitä koskaan pesemään ja minä päätin etten enää yksin sitä tee. Inhottaa käydä likaisessa vessassa, mutta periksi en anna.

Miltäs pytty näyttää :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Inhottaa käydä likaisessa vessassa
Miltäs pytty näyttää :saint:

No voit varmaan kuvitella. Onneksi asutaan vuokralla ja muutetaan kohta omaan valmistuvaan taloon niin ei tarvi enää kauaa sietää.

Toivottavasti ukko otti opikseen :kieh:

Onneksi asutaan vuokralla

Voi juma. Tuollainen asennne ottaa päähän.

Ette usko miten hirveeseen kuntoon vuokrakämppiä saadaan lyhyessäkin ajassa.

Toivottavasti joudut siivoomaan pöntön paljain käsin kämpästä lähtiessäsi.

Lavuaarin? pöntön?

Minä pesen ylensä wc tolulla lavuaairin ja pöntön ulkopuolen, clorilla pesen pöntön.

Ja lavuaarikin yleensä wc tolulal välillä voin clorillakin pestä

Domestos = lavuaari ja pytty, ja ajaxilla pyyhin seinät ja lattiat.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Onneksi asutaan vuokralla

Voi juma. Tuollainen asennne ottaa päähän.

Ette usko miten hirveeseen kuntoon vuokrakämppiä saadaan lyhyessäkin ajassa.

Toivottavasti joudut siivoomaan pöntön paljain käsin kämpästä lähtiessäsi.

Samaa mieltä! Meillä edellinen vuokralainen oli asunut kuin sika ja jättänyt vessat + keittiön vuosien varrella aikamoiseen kuntoon. Iso työ oli saada puhtaaksi, kyllä siihen monta käsittelyä tarvittiin ja sen jälkeen olen säännöllisesti siivonnut huolella kuten tapanani on. Inhottavaa miten joku voi asua suoraan sanottuna paskassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Ammatisiivouksen saniteettitilojen yleispuhdistusaine.Harvemmin pesen klooripitoisella aineella.

Mä ostan myös ammattisiivoukseen tarkoitettuja aineita. Harvoin ostan ihan perus market-aineita :D Mä olen jotenkin siivoojana ollessa ne hyväksi todennut :p Oliskohan merkki Johnson Diversey. Saattaahan noiltakin jotain olla kaupan hyllyssä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Mä ostan myös ammattisiivoukseen tarkoitettuja aineita. Harvoin ostan ihan perus market-aineita :D Mä olen jotenkin siivoojana ollessa ne hyväksi todennut :p Oliskohan merkki Johnson Diversey. Saattaahan noiltakin jotain olla kaupan hyllyssä :snotty:

Farmoksella on hyviä aineita.Helsingistä löytty tukku mistä voi käydä ostamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:

Farmoksella on hyviä aineita.Helsingistä löytty tukku mistä voi käydä ostamassa.

Hhmmm, täytyypä tutustua. ISS:llä ollessa käytimme noita JD-tuotteita :D Täällä Jyväskylässä on eräs liike mistä saa samoja tuotteita B) ja saattaa olla myös noita mainitsemiasi tuotteita :wave:

Yhteistyössä