miljoonas avaus tästä mut kenellä ei vielä ole joulukoristeita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Meillä ei ole vielä, vaikka on jo pari viikkoa tehnyt mieli laittaa. en vain ole jaksanut tän sairastamisrumban keskellä...
Mutta nyt täytyy laittaa. lapset teki just lumihiutaleita paperista, ja kunhan tuon kahvin saan juotua niin alan kaivaa joulukoristelaatikkoa ja silittää verhoja.
Kun vaan tuo kipeä kuopus pysys unten mailla vielä.

meillä on ainoostaan pari joulusta ikkunatarraa keittiön ikkunassa,eilen poika halus laittaa. mut muutoin vasta huomisesta eteenpäin alan miettimään joulua enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä olen jo reilun kuukauden niitä ollut laittamassa ja vieläkään niitä ei ole :snotty:

Nonih, sit pois siitä hus laittamaan niitä :)

Mulla kahvi juotuna, nyt meen laittaa kämppää joulukuntoon. :)

Meillä ei vielä oo. Ulos kyllä on valot laitettu, mutta ei muuta. Mä tykkään sisälle joulukoristeet laittaa vasta viikkoa paria ennen aattoa, niihin kerkee jotenkin turtumaan jos ne on kovin aikasin eikä sit jouluna enää tunnu miltään =)

Ei ole muita kuin valonauhoja ulkopuskissa. Jotenkin olen ajatellut aina, että its. päivä ensin ja sitten alkaa joulunaika.
Torttuja ja pipareita on kyllä leivottu ja syöty jo tunnelman nostamiseksi.

ulos laitoin torstaina valot, sisällä ei vielä mitään, pikkuhiljaa kynttilöitä otan esiin, mut vasta sit joulukuun 2. viikonloppuna aattelin enempi koristella (kyntteliköt, joulukukat, verhot jne..) tai itsenäisyyspäivän jälkeen..