MILJOONAROCK?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vieressä on Keskisen oma leirintäalue, saattaa kyllä olla jo ihan täyteen varattu. Lippujen hinnat on pyörinyt viime vuosina muistaakseni jossain 40-50 euron luokassa...

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Ihan vieressä on Keskisen oma leirintäalue, saattaa kyllä olla jo ihan täyteen varattu. Lippujen hinnat on pyörinyt viime vuosina muistaakseni jossain 40-50 euron luokassa...

Viime vuonna oli kaspäväinen, eli nyt ei varmaan noin kallis lippu.. Tiedätkö onko Keskisen leirintäalueella mökkejä, vai ainoastaan asuntoautoja- ja vaunuja?

Viime kesänä olin ja olin yllättynyt kuinka siisti tuo leirintäalue oli ja todella rauhallinen. Leirintäalueella oli muutenkin mukavaa kun esim telttoja ja autoja ei saa laittaa kovin kiinni toisiinsa vaan väliin tulee jättää muistaakseni 2-3 metrin väli. Ja tilaa oli ainakin viime vuonna paljon!!! Minä maksoin viime vuonna kahdesta päivästä muistaakseni 80 ?(ennakko) joten olisiko puolet jos kerta on vain yksi päiväinen

Viime vuonna kahden päivän lippu oli muistaakseni 80 euroa ja yhden ennakkoon 40 ja luukulta 50. Siellä ei ole mökkejä, on vain nurmipaikkoja asuntoautoille ja ehkä myös teltoille. Todella hyvät yleiset tilat!

Mökkejä löytää n. 7 km päästä Sepänniemen lomakylästä Töysästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:

Viime vuonna oli kaspäväinen, eli nyt ei varmaan noin kallis lippu.. Tiedätkö onko Keskisen leirintäalueella mökkejä, vai ainoastaan asuntoautoja- ja vaunuja?

keskisen leirintäalueella ei oo mökkejä mutta noin 30km päässä on. Esim loimutuvat tai Kalajärven leirintäalue. Googlaa =)

Muistaakseni päivän lippu on ollu just ton 40e tms..

Yhteistyössä