miljoona voitto,yahoolta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laitan nyt uusiksi kun olisin halunnut enemmän kommentteja.!Siis sain yahoolta englannin kielisen sähköpostin jossa kuulemma olen voittanut miljoona dollaria ja pyydettiin ottamaan yhteyttä. Kaverini sanoivat sen olevan roskapostia ja varmaan onkin,,onko kellekään tullut vastaavaa postia??????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole yahoon meiliä, mutta voitko tarkemmin kertoa millainen lähettäjä? Osoitteesta voi yleensä päätellä paljon.

Niin ja piti vielä sanomani, että kaikella todennäköisyydellä roskapostia...

minulle tuli kerran . pyysivät ottamaan oikaisesti yhteyttä ... ja avaamaan tiliä sveitsiin jonne tallennan ison summan rahaa ( n. 1500 e) ja sitten he siirtävät millin sinne . Tai jotenkin näin se meni . aika hassua ... hetkin oli miljonäärifiilikset !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei ole yahoon meiliä, mutta voitko tarkemmin kertoa millainen lähettäjä? Osoitteesta voi yleensä päätellä paljon.

Signature: Martins Garfield
Lottery Coordinator
Australian International Lottery

tiedä tosta sitten

Olen saanut kanssa samanlaista. Kirjoitin sitten Hollantiin (tuli silloin sieltä) ja kyselin aidosta lottofirmasta mikä tämä on ja sanoivat etta ei TODELLAKAAN ole heidän juttujaan. Ihan selvää huijausta. Oli kanssa kaikki nimet ja tittelit ja olis pitänyt ottaa yhteyttä johonkin ja antaa asianajajalle tietty summa rahaa ja jotain muita henk.koht tietoja, jotta saisin rahat tililleni. Piti siis antaa myös tilinumero. Ihan asiallinen oli posti, mutta huijausta koko juttu.

Yhteistyössä