Miljan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytynee muuten mainita että toiseksi nimeksi tulis ehkä Meri tai Jade jos saan tahtoni läpi.. tai sitten joku muu luontoon viittaava tai jotain muuta tarkoittava..

Milja Lumi Rosaliina ja esim. Sonja Meri.......(Karoliina?) =)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Maisa :D mä oon viime aikoina harmitellu etten nimenny tytsyä Maisaksi.. tai Mimosaksi.. lapsen nimen miettimiseksi pitis saada vähintään 2v miettimisaikaa eikä 2kk, eihän siinä ajassa vielä tunne toisen persoonallisuutta.. :whistle: :laugh:

Ihan totta! 2kk on liian vähän kun on toisen koko elämästä kyse! :o :laugh:

Entä Miljalle Molla niminen pikkusisko?
Muita mieleen tulevia ihanuuksia:

Maaria
Miitta
Maisa
Meeri

Seuraavat olivat meillä vuosi sitten mietintämyssyssä:

Elsa
Alma
Beata
Telma
Nelma

Sonja mustakin noista vaihtoehdoista sopis parhaiten. Ellette välttämättä halua jatkaa M-sarjaa, ilmeisesti kuitenkaan se ei ollut tarkotus.. Toinen nimi Merikin sopii siihen tai Sade, esim. Sonja Sade Helmiina.

t. Minjan äiti, ( Miljaa silloin paljon mietittiin, mutta oli naapurissa jo yksi Milja, niin tuli Minja meidän tytöstä)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Laittamistasi nimistä tein tällaisia yhdistelmiä

Vilma Jade Rosanna
Sonja Meri Matilda
Venla Lumi Auroora

Heh, mun tytön toinen nimi on siis Lumi..oisin halunnut hnestä Milja Lumi Aurora, mutta mies tyrmäsi Auroran...Voi tuo Rosanna on kaunis, mutta se on jo tytön serkun kolmas nimi, niinkuin kyllä Melissakin.

Sonja Meri Matilda voisi olla yks vaihtoehto..*maistelee*

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Sonja mustakin noista vaihtoehdoista sopis parhaiten. Ellette välttämättä halua jatkaa M-sarjaa, ilmeisesti kuitenkaan se ei ollut tarkotus.. Toinen nimi Merikin sopii siihen tai Sade, esim. Sonja Sade Helmiina.

t. Minjan äiti, ( Miljaa silloin paljon mietittiin, mutta oli naapurissa jo yksi Milja, niin tuli Minja meidän tytöstä)

Sonja Sade Helmiina kanssa kaunis =) Juu ei tuo M-kirjain ole ollenkaan välttämätön =)

Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:
Suloisia ehdotuksia!
Tuo
Sonja Meri Matilda kuulosti ihanalta ja samoin olisi Sonja Sade Matilda yhdistellen! Syntyykö pikkuinen kesän aikana? Silloin voisi sopia myös Sonja Suvi Matilda.

Juu heinäkuun lopulla.. olen miettinyt välillä myös Sani-nimeä siis toiseksi nimeksi..

Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Selma kans ihana :heart: Mutta mies ei tykkää..

On se vaan harmin paikka että täytyy ottaa nuo isitkin huomioon nimivalinnassa :kieh: :laugh: :kieh:

Minullakin olisi ihan eri nimiset lapset jos vain ois voinnut 100% itse päättää.

Totta.. mun rinsessakin sais rauhassa olla Aurora..lopulta annoin miehen päättää kolmannen, kun muuten ois tullut ekoihinki muutoksia :o

Sonja Sani Matilda
Sonja Meri Matilda
Sonja Sade Helmiina
Sonja Meri Helmiina
Sonja Meri Amelia
Amila Jade Helmiina
Amila Jade Matilda
Venla Jade Matilda
Venla Jade Helmiina
Venla Meri Amelia
Venla Sani Matilda

Tässä jotakin yhteenvetoa =) Luulen että Sonjalla mennään :D