Mäkin teen tämmösen aloituksen :saint: Juu mä tiedän, me annetaan lapselle se nimi mistä me tykätään, eikä mistä muut tykkää jne jne..
Mut pakko silti kysellä vinkkejä jos tulis hyviä ehdotuksia ja sit mielipiteitä näistä tämänhetkisistä vaihtoehdoista:
Sonja (mun ehdoton ykkönen tällä hetkellä, minkä mieskin kai hyväksyis)
Sit on kivoja nimiä mielestäni Melissa, Minea, Vilma, Aino.. mutta näissä vähän sitä vikaa että alkaa olla liian yleisiä..
Venla kanssa kiva
=)
Sit harvinaisempi nimi Amila :heart: Mä itse tykkään kaikista erikoisista, mut jos menee liian "oudoksi"niin mies vieroksuu..
Paras ois ehkä nimi joka on vanha mutta kaunis, niinkuin Miljakin
Ja tosiaan niin ettei kovin paljoa niitä ole.
Täytynee vielä mainita ettei ole ollenkaan varmaa onko se tyttö, mutta jos ei ole niin pojan nimi on jo tiedossa =)
Mut pakko silti kysellä vinkkejä jos tulis hyviä ehdotuksia ja sit mielipiteitä näistä tämänhetkisistä vaihtoehdoista:
Sonja (mun ehdoton ykkönen tällä hetkellä, minkä mieskin kai hyväksyis)
Sit on kivoja nimiä mielestäni Melissa, Minea, Vilma, Aino.. mutta näissä vähän sitä vikaa että alkaa olla liian yleisiä..
Venla kanssa kiva
=)
Sit harvinaisempi nimi Amila :heart: Mä itse tykkään kaikista erikoisista, mut jos menee liian "oudoksi"niin mies vieroksuu..
Paras ois ehkä nimi joka on vanha mutta kaunis, niinkuin Miljakin
Täytynee vielä mainita ettei ole ollenkaan varmaa onko se tyttö, mutta jos ei ole niin pojan nimi on jo tiedossa =)