Miljan siskolle nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mäkin teen tämmösen aloituksen :saint: Juu mä tiedän, me annetaan lapselle se nimi mistä me tykätään, eikä mistä muut tykkää jne jne..

Mut pakko silti kysellä vinkkejä jos tulis hyviä ehdotuksia ja sit mielipiteitä näistä tämänhetkisistä vaihtoehdoista:

Sonja (mun ehdoton ykkönen tällä hetkellä, minkä mieskin kai hyväksyis)

Sit on kivoja nimiä mielestäni Melissa, Minea, Vilma, Aino.. mutta näissä vähän sitä vikaa että alkaa olla liian yleisiä..

Venla kanssa kiva
=)

Sit harvinaisempi nimi Amila :heart: Mä itse tykkään kaikista erikoisista, mut jos menee liian "oudoksi"niin mies vieroksuu..

Paras ois ehkä nimi joka on vanha mutta kaunis, niinkuin Miljakin :D Ja tosiaan niin ettei kovin paljoa niitä ole.

Täytynee vielä mainita ettei ole ollenkaan varmaa onko se tyttö, mutta jos ei ole niin pojan nimi on jo tiedossa =)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Musta Sonja on kyllä tosi ihana, sen antaisin varmaan omalle lapselleni jos vielä saan. Myös tuo Amilia on kaunis, erikoisempi. Mä olen itse haaveillut myös Ruusasta..

Sonjasta mäkin tykkään, silti odotan jostain syystä jos kuulisin paremman. Vaikkakaunis nimihän se on. Niin ja siis Amila oli tuo yks vaihtoehto, ei Amilia.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Musta Sonja on kyllä tosi ihana, sen antaisin varmaan omalle lapselleni jos vielä saan. Myös tuo Amilia on kaunis, erikoisempi. Mä olen itse haaveillut myös Ruusasta..

Sonjasta mäkin tykkään, silti odotan jostain syystä jos kuulisin paremman. Vaikkakaunis nimihän se on. Niin ja siis Amila oli tuo yks vaihtoehto, ei Amilia.

Ai anteeksi, mä luin väärin! No, Amilakin on kaunis!

Maisa :D mä oon viime aikoina harmitellu etten nimenny tytsyä Maisaksi.. tai Mimosaksi.. lapsen nimen miettimiseksi pitis saada vähintään 2v miettimisaikaa eikä 2kk, eihän siinä ajassa vielä tunne toisen persoonallisuutta.. :whistle: :laugh:

Yhteistyössä