milasii teijän 5 vuotiaat on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
meillä 5,5v tyttö. ja tosi herkkä mutta myös niin ittepäinen ku olla ja voi. hirvee inttään vastaan jne. ja jos vähänki kieltää nii loukkaantuu tosi helposti ja mököttää kauan. vaikka kuin lepytteölee nii on niin möksähtäny et ei lepy. saattaa jopa möksähtää ku joudun oleen töissä. yöllä herää sit vessaan esim niin tulee mulle itkeen sängyn viereen ja kiukkuaa ym ku olen ollut poissa. tosi ärsyttävää välillä ku on muitakin lapsia niin tuntuu et ne jääsit "varjoon" ku tää 5vee on tämmönen. musta se ei aina ole ollut näin loukkaantuvainen ym ku nyt ehkä muutaman kuuakuden. onkohan tää joku ikäjuttu tms? joka menee kyllä ohi. saattaa tytöllä olla myös sellaisia et pitää itseään jotekin niin isona kaikki tietävänä ym ja sit jos oikaisee jotakin kun on pakko niin voi et ku se suuttuu...
siis kaikkee tällästä esim...

no poika on mulle tosi kiltti nykyisin mut sitten muille mun selän takana on kuin piru. kotona sai aikoinaan raivareita ja yleisillä mestoilla, nykyisin ne ajoittuu tarhaan tai yleensäkki siihen aikaan kun mä en ole paikalla. mulle on todella ihana, sanoo rakastavansa ja hellii mua esim silittämällä... en tiedä sitten mistä moinen johtuu :D välillä hävettää selittää ihmisille et se on ihana enkeli kun ei se niille ole :whistle:
näsäviisaita kommentteja tulee välillä ja väittää kyl tarvittaessa vastaan muttei niin pahasti ku 4 vuotias veljensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no poika on mulle tosi kiltti nykyisin mut sitten muille mun selän takana on kuin piru. kotona sai aikoinaan raivareita ja yleisillä mestoilla, nykyisin ne ajoittuu tarhaan tai yleensäkki siihen aikaan kun mä en ole paikalla. mulle on todella ihana, sanoo rakastavansa ja hellii mua esim silittämällä... en tiedä sitten mistä moinen johtuu :D välillä hävettää selittää ihmisille et se on ihana enkeli kun ei se niille ole :whistle:
näsäviisaita kommentteja tulee välillä ja väittää kyl tarvittaessa vastaan muttei niin pahasti ku 4 vuotias veljensä :D

Meillä 4v taas on kotona kuin pieni piru, mutta muiden seurassa kiltti kuin mikä. Etenkin tuntemattomien. Mummille ja tädille kyllä kiukuttelee myös nykyään...

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä 4v taas on kotona kuin pieni piru, mutta muiden seurassa kiltti kuin mikä. Etenkin tuntemattomien. Mummille ja tädille kyllä kiukuttelee myös nykyään...

joo vastaa täysin kuvausta minunkin 4vstä |O mun mutsi juuri ilmoitti että voi pienen hellanlettasmurusen (4vn) ottaa aina hoitoon mutta sepiruprkl (5v) täytyy sopia vain äärimmäisessä hädässä :whistle:

joo vastaa täysin kuvausta minunkin 4vstä |O mun mutsi juuri ilmoitti että voi pienen hellanlettasmurusen (4vn) ottaa aina hoitoon mutta sepiruprkl (5v) täytyy sopia vain äärimmäisessä hädässä :whistle:

Oliko 5v 4-vuotiaana erilainen tuon asian suhteen?

Oliko 5v 4-vuotiaana erilainen tuon asian suhteen?

oli, alusta asti kauhee rämäpää kaikille mutta tosiaan nyt mulle aivan kuin enkeli :D

:D Meilläkin 4v halii ja pussaa ja sanoo että olen maailman paras äiti. :D Mutta sitten toki on noita kiukutteluja.

Hm, mikä siinä Facebookissa oikein kiehtoo ihmisiä? Mulla tunnus sinne, mutta "jäädytin" sen kun en jaksanu paneutua. :)

:D Meilläkin 4v halii ja pussaa ja sanoo että olen maailman paras äiti. :D Mutta sitten toki on noita kiukutteluja.

Hm, mikä siinä Facebookissa oikein kiehtoo ihmisiä? Mulla tunnus sinne, mutta "jäädytin" sen kun en jaksanu paneutua. :)

no en kuule osaa kertoa :D itse olin koko touhua vastaan ja sanoinkin etten koskaan rekkaa sinne itseäni, kunnes kaveri pyysi edes kokeilemaan ja sille tielle oon jääny.. siellä on kivoja pelejä ja testejä. oon ihan täysin blackjackkoukussa ja kauppaan kavereita menemään :D ja tosiaan jännä etsiä ihmisiä, vanhoja tuttuja jne.

Meillä poika 5v.2kk. Meillä on äskettäin tullut pimeän pelko. poika on aina ollut kova kummitus,mörkö jne. fani, mitä hirveämpi sen parempi ollut :D Nyt on sanonut joka ilta että pelkää pimeää. Ollaan juteltu että mitä siinä pelkää, ei vaan osaa sanoa (ei mitään mörköjä kuitenkaan). Kuulemma vaan sitä pimeää. Joka yö pojan huoneesta kuuluu kova pälpätys kun juttelee unissaan, mitään selvää ei siitä saa. Olisko joku vaihe? Mielikuvitus alkanut laukkaamaan kovemmin.
Meillä on nyt muuten ollut selkeämpi vaihe menossa, ei siis suurempia raivareita tms. ole ollut jokuseen toviin. Saas nähdä taas koska keksii jotain uutta. Ainoa on varmaan se että yrittää vinkumisella saada läpi tahtonsa.

Yhteistyössä