miksköhän mun LA aikaa ei se lääkäri muuttanut?

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
tuntuu oudolta kun viimeksi kävin n.tautienpolilla lääkärissä, ni menkkojen mukaan ois kuulunu olla jo 10+viikkoja ja la aika sen mukaan 5.5
mut olikin vasta 8+3viikkoja eikä se lääkäri muuttanut la aikaa, mikä alkion koon mukaan olisi vasta toukokuun lopulla...kysyin vaan että muuttuuko la aika niin sano ettei lähe sitä muutteleen!

Mä en muista oliko se just 2 viikkoa et saa heittää vähintään ennenku ne muuttaa sitä. Kun se laskettu aika on muutenkin vaan suuntaa antava arvio niin ei sillä kuulemma oo merkitystä jos se heittää pikkusen suuntaan tai toiseen.

Täällä ainakin pitää olla ultran ja kuukautisista lasketun ajan eroi yli kaksi viikkoa, että sitä muutetaan, tosin tuo koskee vasta rakenneultraa, kun vauvan koko on jo oman geeniperimän mukainen ja heitot voi olla isojakin.
Eikös ekat 12 viikkoa sen iän näe kehitysvaiheen perusteella lähes päivälleen, eli sinänsä outoa kyllä.

toi on niin pieni heitto että sen takia ei muutettu,,,ja jos vauva on myöhemmissä ultrissa pienempi huomattavasti niin sitten se muutetaan.

Mulla ollu samat heitot joka raskaudessa eikä se ole vauvaan vaikauttanut...

niin ja onneks olkoon!

Mulla esikoinen oli alusta asti kaks viikkoa pienenmpi mitä ois pitänyt olla. Laskettuaika oli toukokuun viimenen päivä ja koko ajan lääkäri sanoi, että saan varautua siihen, että menee todennäköisesti lähelle kesäkuun puolta väliä. La ei kuitenkaan "virallisesti" muuttunut. Lopulta poika syntyi toukokuun puolessa välissä =)

Yhteistyössä