alkaa jo v*tuttaan :headwall: jotain vuoden ollu jo jatkuvasti sellanen lima kurkussa, joutuu aina rykimään että se "puhkeis" niin et sais henkeä suun kautta :x mistäköhän johtuu? en oo muuten mitenkään nuhassa ollu tätä vuotta...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Mulla aika lailla sama juttu.. Luulen että aikanaan poltetut sikarillot jättivät vaarallisen jälkensä.. Vaikka tupakoinnista jo VUOSI aikaa!
Toivon ettei ole keuhkotauti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja daa:onko sulla et lima tuntuu siellä ja joutuu nieleskeleen että se liikkuu johonkin suuntaan?
mulla on tommosta et pistää välillä oksentaan kun se on kurkunpäässä se klöntti tunne.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja daa:onko sulla et lima tuntuu siellä ja joutuu nieleskeleen että se liikkuu johonkin suuntaan?
mulla on tommosta et pistää välillä oksentaan kun se on kurkunpäässä se klöntti tunne.
joo siis tuntuu niinku ois joku lima kerros silleen poikittain tossa kurkussa,aika ylhäällä...vaikee selittää mutta koko ajan joutuu silleen vähän kovemmin hengittään suu auki, että se limakerros "puhkeis", silti se lima tuntuu koko ajan. kuulostaa tosi ällöltä, ja sitä se kyllä onkin :x
tänään jumpassa kun piti olla pitkään selällään niin tuntu oikeesti että kuolema tulee kun ei henki kulje![]()
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja daa:onko sulla et lima tuntuu siellä ja joutuu nieleskeleen että se liikkuu johonkin suuntaan?
joo siis tuntuu niinku ois joku lima kerros silleen poikittain tossa kurkussa,aika ylhäällä...vaikee selittää mutta koko ajan joutuu silleen vähän kovemmin hengittään suu auki, että se limakerros "puhkeis", silti se lima tuntuu koko ajan. kuulostaa tosi ällöltä, ja sitä se kyllä onkin :x
tänään jumpassa kun piti olla pitkään selällään niin tuntu oikeesti että kuolema tulee kun ei henki kulje![]()
samaa kun mulla..
mä kävin ultrassa yms mutta mitään ei näkynyt.
apteekista ostellu liman irroittajia mutte apua,nenästä niistäessä saa todella vaikeasti limaa irtoamaan ja siksi tuntuu myös poskiotelossa välillä ahdistavalta..
en tiiä kans mitä on:/
Olen kärsinyt tuosta vaivasta kaksikymmentä vuotta. Ainoa tehokas ratkaisu on jättää VILJAT JA SOKERI POIS ruokavaliosta. Jotkut sanovat, että maitotuotteetkin aiheuttaa saman vaivan, mutta koska en muutenkaan käytä niitä, niin en osaa siihen sanoa mitään. Eli jättäkää nekin pois. Kokeilkaa ja alle viikossa vaiva paranee!
Inhoan kanssa käyttää närästyslääkkettä (PPI) jatkuvasti, kohta olen käyttänyt joka päivä 3 vuoden ajan.. Taukojakin kannattaisi lääkärin mukaan pitää välillä, mutta ei oikein pysty. Kauanko sulla ollut refluksi/lääkkeet siihen?tympeä vaan jatkuvasti käyttää allergialääkkeitä ja närästyslääkkeitä.