Miksiköhän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
Klamydia lääkitys on ilmainen terkkarissa?Miksi esim sitten jälkiehkäsytab tai kondyloomalääkitys ei ole ilmainen kun klamydia on?
Onks jollain selitystä tähän?
Jostain ihmeestä tuli tälläinen juttu mieleen ja nyt häiritsee kovasti =)

No jälkiehkäisy ei ainakaan ole sukupuolitautien ehkäisyä, ja saako tuota kondyloomaa ikinä parannettua? Että onko se kerran saatua aina niinku herppes vaikka?? Klamydiahan paranee pillereillä, ja eikö se ole jotenkin laissa määrätty ihan, että suomessa lääkkeet siihen on ilmaiset. Kertokoot joku viisaampi, jäin itse vain miettimään tätä kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Apila:
No jälkiehkäisy ei ainakaan ole sukupuolitautien ehkäisyä, ja saako tuota kondyloomaa ikinä parannettua? Että onko se kerran saatua aina niinku herppes vaikka?? Klamydiahan paranee pillereillä, ja eikö se ole jotenkin laissa määrätty ihan, että suomessa lääkkeet siihen on ilmaiset. Kertokoot joku viisaampi, jäin itse vain miettimään tätä kanssa :)

Kondylooma on ainakin mun tíetääkseni virus että lähtee jos lähtee mutta niitä syyliä pystyy hoitamaan rasvalla jonka saa reseptillä.
Mutta mites sitten tippurit yms sukupuolitaudit?Miksi niihin ei saa lääkitystä ilmaitteeksi.?