P
poitsut
Vieras
ennen onnistunut muussit, mutta nykyään ei, meinaa tulla liisteriä tai vesimuusia.. ihan samalailla oon tehnyt..ostellut jopa erilaisia muusiin sopivia perunoita..
sitten liha.. on kivaa ostaa kallista lihaa.. nytkin meni 10euron paisti ihan hukkaan.. en tajuu...läskiä, ja vetistä vaan! hyi! ja sit kun ei ne lihat meinaa kypsyäkään enää millään..
onko mussa vika vai onko lihat ym huonontuneet niin paljon....
onko muita?
sitten liha.. on kivaa ostaa kallista lihaa.. nytkin meni 10euron paisti ihan hukkaan.. en tajuu...läskiä, ja vetistä vaan! hyi! ja sit kun ei ne lihat meinaa kypsyäkään enää millään..
onko mussa vika vai onko lihat ym huonontuneet niin paljon....
onko muita?