Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Onko sulla migreeniä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Et olisi siinä monitorin edessä niin montaa tuntia päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onkos sulla rillit?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onkos sulla rillit?
Ei ole,pitäis varmaan mennä silmälekuriin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mulla on myös tuota ja etenkin väsyneenä. Mulla ainakin on selvästi näkö huonontunut ja kakkulat tarviin silmilleni. Toinen mikä mulla on, niin piilokarsastus. Ja sen seurauksena väsyneenä silmät alkaa "harhailla". Ei siis jaksa katsoa tarkasti...tai jotain. Ja silloin sumenee myös. Tekstiteeveetä on turha edes yrittää väsyneenä katsoa...teksti on pelkkää söhröä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:Optikon lisäksi voi koittaa kosteuttavia silmätippoja. Nyt on hirveen kuiva aika ja silmiä kuivattaa. Saa apteekista reseptittä.
Alkuperäinen kirjoittaja ov:Mene silmälläkäriin tarkistuttamaan silmänpaineet.
Alkuperäinen kirjoittaja BTW:Monella silmävaivat johtuu siitä, eikä sellaiseen mitään tippoja...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BTW:Monella silmävaivat johtuu siitä, eikä sellaiseen mitään tippoja...
Mä käytän vaan pansuolaa ja silmissä on ikään kuin "kalvo" jatkuvasti päällä... Miksi suola vois aiheuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilehan...:Jouti silmälasit romulaatikkoon mulla kun tuon huomasin, paremminkin luin kirjasta "Ravintomme lisäaineet". Mut en tosiaan ole ainoa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BTW:Monella silmävaivat johtuu siitä, eikä sellaiseen mitään tippoja...
Mä käytän vaan pansuolaa ja silmissä on ikään kuin "kalvo" jatkuvasti päällä... Miksi suola vois aiheuttaa?
Pansuolalla muuten kuoli jättimuurahaiset mökiltä, kun ripottelin sitä lattialistojen alle. Hyvää myrkkyä siis... Oikeilla muurahaisentappomyrkyillä ei edes vähentyneet, mutta tuon jos olis tajunnut heti, olis niiltäkin kustannuksilta säästynyt. Niitä oli sentään tuhansia seinän raossa koko kesän ja toisenkin... hrrrr!