Miksiköhän mulla on alkanut usein silmissä sumentua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on myös tuota ja etenkin väsyneenä. Mulla ainakin on selvästi näkö huonontunut ja kakkulat tarviin silmilleni. Toinen mikä mulla on, niin piilokarsastus. Ja sen seurauksena väsyneenä silmät alkaa "harhailla". Ei siis jaksa katsoa tarkasti...tai jotain. Ja silloin sumenee myös. Tekstiteeveetä on turha edes yrittää väsyneenä katsoa...teksti on pelkkää söhröä.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Onkos sulla rillit?

Ei ole,pitäis varmaan mennä silmälekuriin :saint:

Kannattaa käydä ainakin optikolla ja mahdollisesti tavallisella lääkärillä. Munlaisella likinäköisellä tuo voisi merkitä esim. verkkokalvon repeämää, mutta ei se sulla taida olla mahdollinen, koska et ole likinäköinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mulla on myös tuota ja etenkin väsyneenä. Mulla ainakin on selvästi näkö huonontunut ja kakkulat tarviin silmilleni. Toinen mikä mulla on, niin piilokarsastus. Ja sen seurauksena väsyneenä silmät alkaa "harhailla". Ei siis jaksa katsoa tarkasti...tai jotain. Ja silloin sumenee myös. Tekstiteeveetä on turha edes yrittää väsyneenä katsoa...teksti on pelkkää söhröä.

Joo tuo teksti tv on muuten ihan sama täällä...eli sinne silmälääkäriin..

Mulla oli joskus vuonna nahkakypärä sellanen ongelma, että pimeni kaikki, pahimmillaan ajoin maantiellä fillarilla kaverin perään ja kaaduin keskelle tietä, onneks ei tullu autoja, se oli viimenen pisara ja äiti kiikutti mut silmälekurille ja rillit on ollu siitä asti. Ja edelleenkää mä en tosissaan tiedä, mitä tossa fillarijutussa tapahtu, ku en vaan yksinkertasesti nähny mitää, käsiki meni melkein rikki :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BTW:
Monella silmävaivat johtuu siitä, eikä sellaiseen mitään tippoja...

Mä käytän vaan pansuolaa ja silmissä on ikään kuin "kalvo" jatkuvasti päällä... Miksi suola vois aiheuttaa?

Täytyy muistaa lukea tuoteselosteet tarkkaan ja joskus pelkkä mineraalisuola- teksti tarkoittaa sitä, vaikka paketissa kuinka lukisi "lisäaineeton" tai "luomu". Se sinipunainen logo yleensä on, mistä näkee, mut ei aina.

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/sintun.htm

Jouti silmälasit romulaatikkoon mulla kun tuon huomasin, paremminkin luin kirjasta "Ravintomme lisäaineet". Mut en tosiaan ole ainoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilehan...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BTW:
Monella silmävaivat johtuu siitä, eikä sellaiseen mitään tippoja...

Mä käytän vaan pansuolaa ja silmissä on ikään kuin "kalvo" jatkuvasti päällä... Miksi suola vois aiheuttaa?
Jouti silmälasit romulaatikkoon mulla kun tuon huomasin, paremminkin luin kirjasta "Ravintomme lisäaineet". Mut en tosiaan ole ainoa...

http://www.academica.net/julkaisut.html

Harmaakaihi... löytyi minulta keväällä molemmista silmistä. Tosin on vielä alueella jossa ei sinänsä vaikuta näköön mutta kirkkaat valot käy silmiin enemmän kuin ennen.. ei oo kiva ajella pimeällä...

Pansuolalla muuten kuoli jättimuurahaiset mökiltä, kun ripottelin sitä lattialistojen alle. Hyvää myrkkyä siis... Oikeilla muurahaisentappomyrkyillä ei edes vähentyneet, mutta tuon jos olis tajunnut heti, olis niiltäkin kustannuksilta säästynyt. Niitä oli sentään tuhansia seinän raossa koko kesän ja toisenkin... hrrrr!

Yhteistyössä