Miksihän tuo taapero (1v5kk) herää yöllä valvomaan pariksikin tunniksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marceille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marceille

Jäsen
07.03.2008
537
0
16
Rasittavaa. Herää aina samaan aikaan, kiljahtelee ja pittää ääntä, pyörii levottomana (nukutaan siis perhepedissä ) ja on ihan virkkuna. Parikin tuntia menee noin ja sit yhtäkkiä nukahtaakin taas. Olen koittanut vaan olla reagoimatta ollenkaan tuohon, mutta vaikeaa se on ku toinen hipelöi mua hiuksista ja taputtelee poskea tms. Eipä siinä nukkua pysty itsekkään.. :P Mies senku kuorsaa |O
Omaan sänkyynkin olen koittanut laittaa, mutta sit alkaa ihan OIKEA huuto. JA minusta on ihana nukkua perhepedissä, ollut ainakin tähän asti..
Sanokaa että tuo menee ohi...??!!

Meidän tyttö tekee myös tuota joskus, on nyt 1v4kk. On omassa sängyssään, mutta sänky on vedettynä meidän sänkyyn kiinni. Ei itke eikä huuda, jotain tollasta silittelyä tekee jolla yrittää kai saada mua hereille? =) En oo noussu sängystä, maitoa oon välillä antanu muttei siitäkään aina oo apua. On hereillä jonkin aikaa ja sitten nukahtaa itsekseen.

Meillä kans ihan samaa tekee 2½ vuotias tyttö. Viime yönä siirryin sohvalle nukkumaan, kun itse en saa nukutuksi siinä kikatuksessa ja touhuilussa. Meillä lapsi nukkuu omassa pinniksessään. Meidän välissä vaan innostuu entistä enemmän. Valvoo tunnista kahteen tuntiin aina välillä, ei kuitenkaan joka yö. Tätä nyt puolisen vuotta kestäny...

mutta meillä kummatkin on tehneet tuota n vuoden vanhasta puolitoistavuotiaiksi.

Esikoinen muutaman kk, kuopus tuon puoli vuotta. Pari kertaa viikossa teki sen. Kiitin kyllä luojaani etten töissä ollut, ja että mies tekee 3-vuorotyötä. Kusessahan sitä olisi ollut muuten :(

Aikanaan se meni sitten ohi.

Yhteistyössä