Miksi ylläpito on antanut Janitskinin jengin vallata tämän palstan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tahdo lukea mitävittua.
Moisen aviisin olemassaolo ei mua häiritsisi yhtään jos sitä lukevat pysyisivät siellä.
Mutta kun eivät pysy. Vaan pakkosyöttävät mitävittuaan jokaiseen paikkaan missä moderointi ei toimi. Kuten kaksplussalle. Ja ihan mihin tahansa ketjuun. Vaikka aiheena olis volvon vesipumppu niin sinne ykskaks yllättäen tulee mitävittuartikkeli jossa mamusitäjatätä.

Mä en kirjoita mitävittuun ja lupaan, että en tule koskaan edes käymään mitävittusivuilla, joten puolestani saatte mölistä siellä sydämenne kyllyydestä enkä minä teitä häiritse.

Mut mikä into teillä on häiriköidä täällä?

• Tykkää
Reactions: Esterel ja M42
Niinpäniin, aatemaailma kaikilla on "väärä", jos se on eri kuin sinulla!

Melkoisia "selvänäkijän" taitoja tunnut omaavan :D

No niin minäkin, olet M42, joka "ei koskaan" kirjoita harmaana :D
Sun kannattaa hankkia jokin muu ammatti kuin selvännäkijä, pieleen nimittäin meni. Edelleenkään mulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa välillä harmaana ja välillä rekisteröityneenä. Mä uskallan sanoa asiat aina rekisteröityneenä. Toisin kuin sinä.

Moisen aviisin olemassaolo ei mua häiritsisi yhtään jos sitä lukevat pysyisivät siellä.
Mutta kun eivät pysy. Vaan pakkosyöttävät mitävittuaan jokaiseen paikkaan missä moderointi ei toimi. Kuten kaksplussalle. Ja ihan mihin tahansa ketjuun. Vaikka aiheena olis volvon vesipumppu niin sinne ykskaks yllättäen tulee mitävittuartikkeli jossa mamusitäjatätä.

Mä en kirjoita mitävittuun ja lupaan, että en tule koskaan edes käymään mitävittusivuilla, joten puolestani saatte mölistä siellä sydämenne kyllyydestä enkä minä teitä häiritse.

Laitettaiskos taas faktoja esiin, kaiva nyt edes yksi vesipumpunkaltainen juttu. Aloitussivulla te hyysärit ainakin vaikenette, kun kaivataan näyttöjä väitteistänne.

Te hyysärit kun ette tajua matuinvaasion ja islamisaation aiheuttamista vaaroista sivistysmaallemme, niin teitä yritetään herätellä päiväunistanne. Se ei ole häiriköintiä se.

Taitaa olla toivotonta, kun teitä vaivaa joku iso itsepetosongelma pääkopissanne. Ette tunnusta tosiasioita itsellenne, valehtelette itsellenne jatkuvasti. Ja teitä on huolestuttavan paljon. Minä kutsun teitä isänmaanpettureiksi.

Ettekö ajattele jälkipolvianne? No ette todellakaan!

Te väitätte tietysti minun olevan rasisti, mutta kun minä olen realisti.

Käykää lukemassa esim Terveisiä Ruotsista -ketju. Mutta ette te silti herää, väitätte varmaan kaiken joksikin Mv-sonnaksi, vaikka on tapahtunut kamalia asioita lähinnä muslimien taholta. Ja kaikkialla muuallakin!

Huomaatko, kriittinen realisti vastasi hyysärille, pyydä ap vastaamaan aiempaan kysymykseen.

Ja ei, en kirjoittele MV:lle

Laitettaiskos taas faktoja esiin, kaiva nyt edes yksi vesipumpunkaltainen juttu. Aloitussivulla te hyysärit ainakin vaikenette, kun kaivataan näyttöjä väitteistänne.

Te hyysärit kun ette tajua matuinvaasion ja islamisaation aiheuttamista vaaroista sivistysmaallemme, niin teitä yritetään herätellä päiväunistanne. Se ei ole häiriköintiä se.

Taitaa olla toivotonta, kun teitä vaivaa joku iso itsepetosongelma pääkopissanne. Ette tunnusta tosiasioita itsellenne, valehtelette itsellenne jatkuvasti. Ja teitä on huolestuttavan paljon. Minä kutsun teitä isänmaanpettureiksi.

Ettekö ajattele jälkipolvianne? No ette todellakaan!

Te väitätte tietysti minun olevan rasisti, mutta kun minä olen realisti.

Käykää lukemassa esim Terveisiä Ruotsista -ketju. Mutta ette te silti herää, väitätte varmaan kaiken joksikin Mv-sonnaksi, vaikka on tapahtunut kamalia asioita lähinnä muslimien taholta. Ja kaikkialla muuallakin!

Huomaatko, kriittinen realisti vastasi hyysärille, pyydä ap vastaamaan aiempaan kysymykseen.

Jos olet todennut sen "herättelyn" turhaksi, niin eikö olisi aika lopettaa? Jokainen kyllä löytää sinne Iljan läpyskään jos tuntee tarvetta öyhötykselle.

Totuus häiritsee aisankannattelijoiden mielenrauhaa. ;)

Ehkä kannattaisi, täällä kun et tunnu saavan vastakaikua "totuudellesi".

Olisi mielenkiintoista tietää, mistä vouhottaisit, ellet nyt "islamisaatiosta", jota niin kovin tunnut pelkäävän. Vaikuttaa nimittäin siltä, ettet saa sielullesi rauhaa, vaikka mikä olisi.

Metsäkävelyt rauhoittavat kummasti, ne upeat isänmaamme metsät :)

Jos olet todennut sen "herättelyn" turhaksi, niin eikö olisi aika lopettaa? Jokainen kyllä löytää sinne Iljan läpyskään jos tuntee tarvetta öyhötykselle.

Ei missään nimessä, olen optimisti. Teitä kalkkissuvakkeja ei kyllä herätä enää mikään todellisuuteen, lasken toivoni nuoriin epätietoisiin/-varmoihin. Nuoret ajattelevat omilla aivoillaan, ja faktatiedot islaminuskon kammottavista vaaroista (tulee joka tuutista 24/7) pistää heidät miettimään, ollako petturi vai isänmaallinen.

Aika moni matujen raiskaama suomityttö ja lähipiirinsä, ym ym on varmasti muuttanut suopeaa asennettaan täällä loisiviin joutilaisiin partalapsiin

Taas muuten vaikeni suvakkiaisuri, kun pyydettiin vastaamaan

Ehkä kannattaisi, täällä kun et tunnu saavan vastakaikua "totuudellesi".

Olisi mielenkiintoista tietää, mistä vouhottaisit, ellet nyt "islamisaatiosta", jota niin kovin tunnut pelkäävän. Vaikuttaa nimittäin siltä, ettet saa sielullesi rauhaa, vaikka mikä olisi.

Metsäkävelyt rauhoittavat kummasti, ne upeat isänmaamme metsät :)

Hah, taas yksi suvakki valehtelee itselleen. Onhan täällä vaikka kuinka monta, myös realistisesti asioihin suhtautuvaa.(y)

Ja unohda lainausmerkit totuudesta, petät taas itseäsi.

Ei minulla ole tapana kirjoitella, ellei aihetta ole. Pidän kovasti suomalaisesta luonnosta, nautitaan siitä vielä kun voidaan.

Vai nautitko sitten enemmän, kun 50 miljoonaa muslimia asuu täällä, ja metsät on parturoitu slummien ja moskeijoiden alta? :eek:

Laitettaiskos taas faktoja esiin, kaiva nyt edes yksi

Palsta on täynnä mitävittuartikkeleita ja -linkkejä ja mun pitäis sulle kaivaa niistä yksi?
Jos niit ei täällä olis niin mä en tietäis koko mitävitusta mitään.
Jos mä tahtoisin sitä lukea niin varmasti osaisin tieni mitävitun omille sivuille.
Mut sinä ja kaltaisesi pidätte tätä palstaa ihan omana hiekkalaatikkonanne ja suollatte sontaanne tännekin.

Palsta on täynnä mitävittuartikkeleita ja -linkkejä ja mun pitäis sulle kaivaa niistä yksi?
Jos mä tahtoisin sitä lukea niin varmasti osaisin tieni mitävitun omille sivuille.
Mut sinä ja kaltaisesi pidätte tätä palstaa ihan omana hiekkalaatikkonanne ja suollatte sontaanne tännekin.

Pakko kompata

Totuus häiritsee aisankannattelijoiden mielenrauhaa. ;)

Toope, teidän hyysärien piti kaivaa edes yksi tuore MV -juttu, joka olisi muka sontaa. Mutta kun ette löydä, mutta valehtelette kokoajan että on. Näyttöä ei teillä ole :ROFLMAO:

Pelkkiä faktajuttujahan siellä on mm teidän hyysäreiden fanittamista muslimiterroristeista.

Ja sä et tosiaan mene sinne lukemaan, koska sinä ja muut hyysärit haluatte jostain kumman syystä elää "rauhanuskonnon/rauhanuskontonne?" valhemaailmassa :(

Sun kannattaa hankkia jokin muu ammatti kuin selvännäkijä, pieleen nimittäin meni. Edelleenkään mulla ei ole mitään tarvetta kirjoittaa välillä harmaana ja välillä rekisteröityneenä. Mä uskallan sanoa asiat aina rekisteröityneenä. Toisin kuin sinä.
Omaperäinen argumentti.Ja ah, niin naiivi. Uskalluksen puutteestahan me harmaat harmaillaan. :whistle:

En ole keksinyt vielä yhtään minua _henkilökohtaisella_tasolla liikuttavaa syytä, miksi rekkautuisin.

Ja voit jättää ne jankutijankuti viestit kirjoittamatta. En minäkään tenttaa sua, tai muita nikillisiä, että miksette hylkää nikkejänne ja ala kirjoittaa harmaina + luettele litaniaa syistä, miksi niin kannattaisi/pitäisi tehdä. Jokainen kirjoittelee nikillä tai ilman, eikä sellainen detalji vaadi perusteluja.

Palsta on täynnä sinun paskanjauhantaa mut mahtuu tänne muutkin jauhamaan paskaa. pistä yksityisfoorumi pystyyn, jos haluut olla hiekkalaatikon kingi. :sneaky:

Hah, taas yksi suvakki valehtelee itselleen. Onhan täällä vaikka kuinka monta, myös realistisesti asioihin suhtautuvaa.(y)

Ja unohda lainausmerkit totuudesta, petät taas itseäsi.

Ei minulla ole tapana kirjoitella, ellei aihetta ole. Pidän kovasti suomalaisesta luonnosta, nautitaan siitä vielä kun voidaan.

Vai nautitko sitten enemmän, kun 50 miljoonaa muslimia asuu täällä, ja metsät on parturoitu slummien ja moskeijoiden alta? :eek:

Ei s..na sä olet sekaisin, sori vaan :ROFLMAO::ROFLMAO:

Omaperäinen argumentti.Ja ah, niin naiivi. Uskalluksen puutteestahan me harmaat harmaillaan. :whistle:

En ole keksinyt vielä yhtään minua _henkilökohtaisella_tasolla liikuttavaa syytä, miksi rekkautuisin.

Ja voit jättää ne jankutijankuti viestit kirjoittamatta. En minäkään tenttaa sua, tai muita nikillisiä, että miksette hylkää nikkejänne ja ala kirjoittaa harmaina + luettele litaniaa syistä, miksi niin kannattaisi/pitäisi tehdä. Jokainen kirjoittelee nikillä tai ilman, eikä sellainen detalji vaadi perusteluja.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, ettei joku halua rekisteröityä. Mutta kyllä yksilöllinen nimimerkki auttaa erottamaan viestisi massasta.

Ei s..na sä olet sekaisin, sori vaan :ROFLMAO::ROFLMAO:

Taas yksi erinomainen esimerkki harhaisesta, itselleen ja muille loputtomasti valehtelevasta suvakista, vaiko ihan muslimi (se nikki on häipynyt täält!) (y)

Uskallatko lukea? ;)

Poliittinen islam vaarallisempi kuin natsit – silti sille löytyy puolustajia Suomessa

19hei2016
Kirjoittanut Alan Salehzadeh | 84 Kommenttia

Terrori-iskujen yhteydessä monet asiantuntijat antavat mediassa kannanottoja, joilla pyritään etäännyttämään islaminuskon osuus terrorismista. Sanotaan vaikka, että terroristi oli pikemminkin psyykkisesti häiriintynyt kuin uskonnollinen, tai että hänen tulkintansa uskonnosta oli vääränlainen. Oikeasti uskonnosta olisi pitänyt noudattaa sen rauhanomaisia piirteitä.

On mielenkiintoista, että tämän kaltainen näkemys saa toistuvasti palstatilaa Euroopassa. Lähi-idässä ymmärretään hyvin terrorismin ja poliittisen islamin yhteys, kysykää vaikka Saudi-Arabialta tai Iranilta. Molemmat maat syyttävät jatkuvasti toisiaan terrorismin tukemisesta, eikä perusteetta.

Saudi-Arabia on sunnimaailman johtajamaa, Iran on shiiamaailman johtamaa, Turkin AKP ja Egyptin muslimiveljeskunta ovat maailman muslimiveljeskunnan johtajia. Kaikki edellä mainitut islamilaiset tahot ovat sodassa keskenään joko suoraan tai epäsuorasti ideologisesti, taloudellisesti, poliittisesti sekä paikoin myös sotilaallisesti.

Tuore esimerkki: Iran syytti viime viikkoina Saudi-Arabiaa siitä, että se on tuottanut ja ylläpitää Talebanin, Al-Qaidan ja Isisin kaltaisia terrorijärjestöjä. Toisaalta Saudi-Arabia syyttää Irania terrorismin tukemisesta Syyriassa, Irakissa ja Libanonssa. Molemmat maat taistelivat Egyptissä muslimiveljeskunnan Morsia ja Turkin AKP:ta vastaan. Sen seurauksena muslimiveljeskunta antautui Saudi-Arabialle, ja nyt maa johtaa koko sunnileiriä.

Kaikki merkit viittaavat siihen, että Iranin ja Saudi-Arabian toisilleen suoltamat syytökset eivät ole perättömiä. Suuret islamin ideologiset johtajat näyttävät siis aktiivisesti tukevan terroristiorganisaatioita edistääkseen omia tavoitteitaan eri puolella maailmaa. Eikö siis poliittisella islamilla ja terrorismilla ole yhteyttä? Kysykää islamilaisen maailman suurjohtajilta – terrorismin tukeminen lienee heidän ”virallisella” agendallaankin.

Islaminuskoisissa maissa ihmiset tietävät hyvin, minkälaista likaista peliä uskonnon nimissä pelataan. Täällä länsimaissa meidän ei pitäisi olla sen sinisilmäisempiä. Minua ihmetyttää se, että jotkut suomalaiset tahot silti puolustavat islamisteja ja tuovat esille sellaisia näkökantoja, jotka puolustavat poliittista islamia.

Ymmärrän hyvin jos syvästi uskonnollinen ja politisoitunut shiia- tai sunnimuslimi, liian sinisilmäinen suomalainen, tai lahjottu tai palkattu ”asiantuntija” puolustaa poliittista islamia. Mutta en ymmärrä sitä, että osa järkevistä ihmisistä ei halua uskoa, että poliittinen islam on vaarallisempi ideologia maailmassa kuin fasisimi natsien aikaan. Ideologian uhreja ovat koko maailma, mukaan lukien miljoonat maltilliset ja rauhalliset muslimit.

Alan Salehzadeh

http://blogit.iltalehti.fi/alan-sal...tsit-silti-sille-loytyy-puolustajia-suomessa/

OPPA
Wienin arkkipiispa: Muslimit haluavat valloittaa Euroopan
15.9.2016 01:33
Jarkko Jaakola
shakki-copy-990x556.jpg

”Onko nyt tulossa kolmas islamilainen yritys valloittaa Eurooppa? Monet muslimit ajattelevat näin ja he haluavat sitä, ja he sanovat tämän Euroopan olevan lopussa”

Wienin arkkipiispa Christoph Schönborn varoitti Eurooppaa kadottamasta kristillistä perintöään. ”Onko nyt tulossa kolmas islamilainen yritys valloittaa Eurooppa? Monet muslimit ajattelevat näin ja he haluavat sitä, ja he sanovat tämän Euroopan olevan lopussa”, sanoi kardinaali sunnuntaina Wienin Stephansdomin „Mariä Namen“ juhlassa. Tämä kirkollinen juhla on saanut alkunsa Wienin osmaneista vapauttamispäivän, 12. syyskuuta 1683, kunniaksi.

”Herra armahtakoon Eurooppaa ja sen kansoja, jotka ovat vaarassa kadottaa kristillisen perintönsä”, lausui Schönborn. Jo nyt voidaan havaita nämä menetykset, ”ei vain taloudelliset, vaan etenkin inhimilliset ja uskonnolliset”.

12. syyskuuta juhlittiin 333. kertaa Pyhän saksalais-roomalaisen keisarikunnan voittoa osmaneista Kahlenbergin (Wienin) taistelussa. Puolan kuninkaan Jan III Sobieskin johtama saksalais-puolalainen sotajoukko tuotti osmanien armeijalle sen historian suurimman tappion.

Myös bulgarialainen Fakti uutisoi kardinaalin puheesta seuraavalla tavalla

Tunnettu itävaltalainen pappi varoitti Eurooppaa ”islamin valloituksesta”. Wienin taistelu vuosipäivän yhteydessä pitämässä puheessaan kardinaali Christoph Schönborn sanoi: ”Onko edessä islamilainen Euroopan valloitus? Monet muslimit haluavat sitä ja he sanovat yhä uudelleen: ”Eurooppa on lopussa”.

Kardinaali rukoili Jumalaa armahtamaan Eurooppaa ja sen asukkaita. Schönborn varoitti, että ”vaara näkyy jo selvästi, ei pelkästään taloudellisena, vaan etenkin inhimillisissä ja uskonnollisissa kysymyksissä”.

Kardinaali Christoph Schönborn on yksi vaikutusvaltaisimmista Itävallan kirkon edustajista. Vatikaanin mukaan hän on yksi johtavista ehdokkaista paavin asemaan.

• Tykkää
Reactions: päätön
Ja edellisiin, hyysärit ne vaan jaksaa erittäin kilahtaneita valehdella itselleen, kun eivät ymmärrä pottunokkaansa pitemmälle :LOL::LOL::LOL:
Ja edelleen... tän ketjun aihe on, että miksi mitävittulaiset saavat riehua kaksplussalla vapaasti?
Ja sit ihan itse lataat ketjuun pari mielestäsi mamuartikkelia, jotka eivät liity ketjun aiheeseen mitenkään.
Just kysyttyäsi minulta esimerkkejä, että missä näin muka tapahtuu?

• Tykkää
Taas yksi erinomainen esimerkki harhaisesta, itselleen ja muille loputtomasti valehtelevasta suvakista, vaiko ihan muslimi (se nikki on häipynyt täält!) (y)

Uskallatko lukea? ;)

Mikä tämä "harhainen"-juttu oikein on? Kyllä mä tiedän, mitä maailmassa tapahtuu, ja monenlaisia käänteitä tapahtuu nytkin ja maailmanrauha voi olla uhattuna, mutta en mä nyt s..na voi elää elämääni niin, että joka päivä miettis ja tutisisi kauhusta, että mitä voi tapahtua. Yritän keskittyä tähän hetkeen ja nauttia elämän hyvistä asioista. Joskus on vaikeuksia ja murheita, suruakin, mutta olen sen verran kauan elänyt, että osaan asettaa asiat minulle sopiviin, mittasuhteisiin.

• Tykkää
Reactions: M42
Mikseivät "mitävittulaiset" saisi riehua täällä siinä missä sinäkin?
Mä ny sentään (yleensä) pyrin pysymään ketjun aiheessa edes jotenkin.
En väännä jokaista keskustelua koskemaan humpansoittoa.
En spoilaa palstaa laittamalla etusivun jokaisen aloituksen koskemaan humpansoittoa, vaikka helposti voisin niin tehdä.
Koska olen kiltti. Ja koska tiedän, että halutessani keskustella humpansoitosta siihen löytyy parikin palstaa jossa voin niin tehdä. En tunne tarvetta muuttaa tätä humppapalstaksi.

Mitävittuilijoilla taas tuntuu olevan suuri tarve tehdä kaksplussasta joku mitävitun varmuuskopio.

• Tykkää

Uusimmat

Yhteistyössä