Miksi yksi ja sama ihminen joutuu usein

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
On niin tyhmää että lapsuuden jutut voi pilata aikuisen ihmisen elämän. Vaikka siis lapsuus ei varsinaisesti olisi mikään kamala ollutkaan.
Lapsuudella on suuri merkitys koko elämään ja sitä aika usein vähätellään.
Mutta on outoa jos esim. minusta on tullut tälläinen yliherkkä joka ottaa kaiken itseensä. Kuitenkaan minua ei ole hakattu, ei laiminlyöty eikä mitään sellasta. Eli mikä on menny vikaan? :snotty:

On niin tyhmää että lapsuuden jutut voi pilata aikuisen ihmisen elämän. Vaikka siis lapsuus ei varsinaisesti olisi mikään kamala ollutkaan.
Mutta on outoa jos esim. minusta on tullut tälläinen yliherkkä joka ottaa kaiken itseensä. Kuitenkaan minua ei ole hakattu, ei laiminlyöty eikä mitään sellasta. Eli mikä on menny vikaan? :snotty:
Mimmoset vanhemmat sulla on ollut?/on?

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Sinun laatikkos on täys... ei kykene edes näin viisas laittaa postia takaisinpäin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:

Hyvät, tavalliset? Ei olla halittu eikä mitään, enkä sellasta koskaan kaivannutkaan ( nykyään kylläkin ) eikä puhuttu rakastamisesta tai mistään sellasesta "lällystä". Mut kuitenkin tultu aina toimeen hyvin. Edelleenkin =) Olen meidän perheessä vanhin lapsista ja ainoa tyttö, se on ehkä jonkin moisia paineita tuonu lapsuuteen/nuoruuteen.

sockervadd
Hyvät, tavalliset? Ei olla halittu eikä mitään, enkä sellasta koskaan kaivannutkaan ( nykyään kylläkin ) eikä puhuttu rakastamisesta tai mistään sellasesta "lällystä".
Meillä sama juttu ja kyllä must noissa on jo sen verran paljon negatiivista, että ainakin muhun tuollaiset ovat jättäneet arvet. Olisin tarvinut niin paljon haleja, läheisyyttä ja että oltaisiin sanottu miten paljon mua rakastetaan jne.. Mäkin olen esikoinen kuten myös yliherkkä ja otan kaiken itseeni jne. Tosin lapsuudessani oli tuhat muutakin asiaa päin metsiä.

Hyvät, tavalliset? Ei olla halittu eikä mitään, enkä sellasta koskaan kaivannutkaan ( nykyään kylläkin ) eikä puhuttu rakastamisesta tai mistään sellasesta "lällystä".
Meillä sama juttu ja kyllä must noissa on jo sen verran paljon negatiivista, että ainakin muhun tuollaiset ovat jättäneet arvet. Olisin tarvinut niin paljon haleja, läheisyyttä ja että oltaisiin sanottu miten paljon mua rakastetaan jne.. Mäkin olen esikoinen kuten myös yliherkkä ja otan kaiken itseeni jne. Tosin lapsuudessani oli tuhat muutakin asiaa päin metsiä.
Ei minulla mielestäni ole lapsuudessa asioita päin persettä. Ei ainakaan tule mieleen, en olisi rakkaudenosoituksia kaivannutkaan. Tosin ehkä se sitten kuitenkin johtuu siitä että teini-iästä eteenpäin hain miehistä paljon turvaa? Hmmm... Hassua miten aikuisiän jutuille löytyykin yhdistettäviä asioita lapsuudesta. Edelleenkin pidän tärkeänä että Minulla on ystäviä, miehiä nimenomaan, jotka pitää minun pikkukirpun puolia jos tulee tarvetta =)

Yhteistyössä