Miksi voi olla kaksi profiilia samalla nickillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niinpä. Uusi/kaksoisprofiili tekee myös sen, ettei ole mahdollista kaivaa kyseisen henkilön vanhoja kirjoituksia esille vaikka sen voi tehdä kaikile muille. Tuo on yksi asia mikä on omiaan herättämään kysymyksiä siitä, ettei niitä haluta löytyvän enää ;). Toivottavasti en loukkaa, mutta kyllähän näitä juttuja monikin välillä ihmettelee tällä hetkellä.
No joo, tuo haku on kyllä niin persiistä etten mä vaivaudu hakemaan sillä edes omia kirjoituksiani, saatikka muiden. :/ Eikös tuon uudistuksen myötä tuhoutunut just niitä vanhempia kirjoituksia, joten niitä ei löytyis muutenkaan. Saisi taas poistella lisääkin, jos tuo palstan viimeaikainen tökkiminen vähenisi siten. :kieh:

Kyllä mulla haku löytää jopa 3 vuotta vanhoja kirjoituksia.
No, löysin mä itsekin jotain, mutta muista osiosta kuin Mitäs nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mikäs ihmeen keskustelualue tuo "moderaattorit" on joka näkyy sipulin toisessa profiilissa. Siihen ei päässyt, onko se joku modejen oma juttu vaan?

:attn:

Moderaattoreilla on varmaan oma osio, missä voivat keskustella keskenään...
Tarkoitettu varmaan moderointiin liittyvään keskusteluun...
Enkä usko, että heillä mitään ihmeellistä salaseuraa on...
Tai...
Eihän sitä koskaan tiedä... :D

Ei liity aiheeseen, mutta on aika pelottavaa huomata mitä kaikkea hakukoneella saa esille. Lisksi profiilit avaamalla voi tsekata jonkun kirjoituksia ihan kaikilta alueilta ja jopa kolmen vuoden takaa. Myös kirjoitukset vanhoilla nickeillä! Löytyy mm. iät, työt, kotipaikat, miesten ja lasten nimet, mahdolliset lapsettomuudet ymymym. En kirjoita enää ikinä mustana, pelottavaa.

Yhteistyössä