Miksi viikonloput menee aina tappeluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vohveli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama ongelma, meillä 1,5v ja ollaan molemmat töissä, joten ei ole aikaa tehdä kotitöitä kaikkia viikollakaan!

Hirveä riita taas päällä, kun mun olisi pitänyt tehdä opiskelujuttuja pari tuntia, mutta ei ole aikaa ennen kuin puol yhdeksältä illalla kun on muutenkin ihan naatti, koska mies oli taas puoli päivää autotallissa huoltamassa autoaan... Totta kai auto pitää huoltaa, mutta kun aina on jotain mukamas tärkeämpää tekemistä kuin minulla. Tai siis, minä teen kaikki hommat yhdessä muksun kanssa ja mies touhuaa omiaan.

Toki mies viettää aikaa myös meidän kanssa, mutta voisko joskus tehdä jotain myös kaksistaan lapsen kanssa että saisin omaa aikaa? Pakko aina lähteä kotoa kokonaan, aina jos olen kotona, niin olen lapsenhoitovastuussa. Ärsyttää.

Kotitöistä suurin osa on minulla, sinänsä ok koska en minäkään koske lumitöihin tai nurmikonleikkuuseen ym joita riittää, mutta jonkin verran pitäis miehenkin kotitöitä tehdä tai vähintään leikkiä muksun kanssa.

Eikä auta keskustelut, siltä tuntuu, ei hyvällä eikä pahalla mene perille... Ihan mielellään sitä itsekin joskus lukis rauhassa aamulla hesaria ja jois kahvia vaikka tunnin! Ja meillä se on mies joka lukee vaan akuankkaa, minä luin ennen vaikka kuinka paljon, nykyään vähemmän. Välillä menee hermo, kun tuntuu että on vastuussa ihan yksin.

Ja kyllä tuollainen vuoden vanha sotkee paljon, koko ajan saisi siivota, mutta meillä ei kovin siistiä olekaan. Vaatteet on aina ruoassa, ruokaa on pitkin pöytää ja lattiaa, paperia löytyy aina jostain silputtavaksi tai joku kaappi jonka ehtii tyhjentää ja kaikki vetoketjut ja monet korkitkin saa jo näppärästi auki ja yltää yllättävän korkealla varvisvaen taikka kiipeää. Eli vahtia pitää koko ajan ja kivoja ylläreitä ehtii tapahtua jo sillä aikaa kun käy edes vessassa. Huoh.

Lapsi on ihana, mieskin välillä, mutta useimmiten se ottaa vaan päähän. Ja parisuhde todellakin kärsii ja se seksielämä myös.

No eipä se jatkuvaa viihdykettä tarvitse... Meillä mä herään aamulla pojan kanssa, ja herätän miehen kun lähden koiran kanssa aamulenkille. Mies ei oo aamupäivisin oikeastaan koskaan kotona, vaan lähtee töihin/treeneihin 9.45-10.30 välillä. Aamupäivisin laittelen pyykkejä, siivoilen jne ja poika siinä touhuaa mukana.

Tarvitsee nyt kuitenkin sen verran viihdykettä, että ei sitä alle vuoden ikäistä yksin voi jättää touhuamaan ja mennä itse nukkumaan, vai kuinka?
Ja jos mies kerran on luvannut hoitaa sen heräämisen, niin eikö se nyt ole aika vittumaista aamulla sitten vain kääntää kylkeä ja ihmetellä, että miksi herätellään?

[QUOTE="...";28299591]Tarvitsee nyt kuitenkin sen verran viihdykettä, että ei sitä alle vuoden ikäistä yksin voi jättää touhuamaan ja mennä itse nukkumaan, vai kuinka?
Ja jos mies kerran on luvannut hoitaa sen heräämisen, niin eikö se nyt ole aika vittumaista aamulla sitten vain kääntää kylkeä ja ihmetellä, että miksi herätellään?[/QUOTE]

No mutta aloittajahan oli itse noussut, vaikka mies oli tarjoutunut nousemaan. Joten aloittajan oma "mokahan" se oli. Olisi vaan kääntänyt kylkeä ja mies olisi herännyt lapsen kanssa, olisi tuokin riita jäänyt väliin.