Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Raskaana ollessa iho muuttuu läpikuultavaksi. Männöö ohitte...
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Miten mie en muista edellisistä raskauksista tällaista.Aika hurjalta näyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Miten mie en muista edellisistä raskauksista tällaista.Aika hurjalta näyttää.
Heh. Kuule sitten kun olet siellä sairaalassa, niin katoppas ittees peilistä siellä vessassa, kun rinnat on kaksmetriä turvonnut maidonnoususta ja maha vielä pyöreenä roikkuu. Siinä vasta hurja näky![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:En halua masentaa, mutta joillakin kuuluu ikääntymiseen. Itse kuulun valitettavasti siihen sakkiin :ashamed: Raskausaika oli kamala, mutta edelleen hellepäivänä olen aika hurha näky. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennenkuin kenialainen ystävä sanoi, että valkoiset ovat hurjan näköisiä kun iho on täynnä luomia ja verisuonet näkyy. Siitä varmaan termi "siniverinen".
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:En halua masentaa, mutta joillakin kuuluu ikääntymiseen. Itse kuulun valitettavasti siihen sakkiin :ashamed: Raskausaika oli kamala, mutta edelleen hellepäivänä olen aika hurha näky. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennenkuin kenialainen ystävä sanoi, että valkoiset ovat hurjan näköisiä kun iho on täynnä luomia ja verisuonet näkyy. Siitä varmaan termi "siniverinen".
Shhhh, enhän mie vanhene, enhän.![]()
![]()