Miksi verisuonet näkyvät nyt selvemmin, kuin ennen? :O Säikähdin ihan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en tiiä,mulla on kans nyt lasten jälkeen tullut tuohon rintakehään näkyville. Ja näkyy kun sellanen oikeen paksu suoni menee nänniin asti, hyi että, mua alkaa oikeen sattumaan tissiin ku ajattelen sitä :x

Niin no, verimäärä lisääntyy raskaana ollessa, siitäkö se johtuukin? Lämpö ei ole tällaista ennen tehnyt, ei saunakaan ja nyt oli pikainen lämmin suihku. Pokemoniksi tuskin olen muuttumassa, toivottavasti en smurffiksikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Miten mie en muista edellisistä raskauksista tällaista. :D Aika hurjalta näyttää.

Heh. Kuule sitten kun olet siellä sairaalassa, niin katoppas ittees peilistä siellä vessassa, kun rinnat on kaksmetriä turvonnut maidonnoususta ja maha vielä pyöreenä roikkuu. Siinä vasta hurja näky :o

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Miten mie en muista edellisistä raskauksista tällaista. :D Aika hurjalta näyttää.

Heh. Kuule sitten kun olet siellä sairaalassa, niin katoppas ittees peilistä siellä vessassa, kun rinnat on kaksmetriä turvonnut maidonnoususta ja maha vielä pyöreenä roikkuu. Siinä vasta hurja näky :o

Juu, onhan noita lapsia neljä, muistan kyllä tuon "hassun" näyn. :D F-kupin rintoihin, kun maito alkaa nousta, auts.

En halua masentaa, mutta joillakin kuuluu ikääntymiseen. Itse kuulun valitettavasti siihen sakkiin :ashamed: Raskausaika oli kamala, mutta edelleen hellepäivänä olen aika hurha näky. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennenkuin kenialainen ystävä sanoi, että valkoiset ovat hurjan näköisiä kun iho on täynnä luomia ja verisuonet näkyy. Siitä varmaan termi "siniverinen".

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
En halua masentaa, mutta joillakin kuuluu ikääntymiseen. Itse kuulun valitettavasti siihen sakkiin :ashamed: Raskausaika oli kamala, mutta edelleen hellepäivänä olen aika hurha näky. En kiinnittänyt asiaan huomiota ennenkuin kenialainen ystävä sanoi, että valkoiset ovat hurjan näköisiä kun iho on täynnä luomia ja verisuonet näkyy. Siitä varmaan termi "siniverinen".

g150.gif
Shhhh, enhän mie vanhene, enhän. :o

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:

g150.gif
Shhhh, enhän mie vanhene, enhän. :o

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä