V
Voihan p..
Vieras
Kertokaapas joku viisas miksi alle puolivuotiaita vauvoja ei rokoteta sikainfluenssan varalta? Meillä 5kk vauva ja pelottaa ihan SIKANA että tarttuu tuo kauhee influenssa eikä saada ees rokotetta...!!! :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:. Alle 6 kk ikäinen voi saada suojaa äidinmaidon kautta, mikäli äitiä rokotetaan. Myös raskaudenaikaisen rokotuksen tiedetään antavan jonkin verran suojaa syntyvälle vauvalle.
.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie en ymmärrä että millä logiikalla se rokote on sitte turvallinen sikiölle, jos sitä ei uskalleta antaa jo syntyneellekkään alle 6kk ikäselle lapselle. Joojoo, mie oon tyhmä ja luultavasti lukutaidotonki... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:. Alle 6 kk ikäinen voi saada suojaa äidinmaidon kautta, mikäli äitiä rokotetaan. Myös raskaudenaikaisen rokotuksen tiedetään antavan jonkin verran suojaa syntyvälle vauvalle.
.
Näillä ei oo mitään tekemistä asian kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:. Alle 6 kk ikäinen voi saada suojaa äidinmaidon kautta, mikäli äitiä rokotetaan. Myös raskaudenaikaisen rokotuksen tiedetään antavan jonkin verran suojaa syntyvälle vauvalle.
.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Siksi kun niitä pieniä vauvoja pitäisi imettää. Muut syyt täällä on jo lueteltukin.
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tekstin lainaaminen ei jostain syytä onnistu, joten kirjoitan tätä kautta että Finttu, laita linkki aiempiin keskusteluihin jos siellä on jo kattavat vastaukset.. itse en pikahaulla löytänyt mitään hyvää ketjua..
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:mä olen siinä käsityksessä, että alle 6kk ei kykene vielä tuottamaan vasta-aineita, eli rokotus ei tehoais
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:mä olen siinä käsityksessä, että alle 6kk ei kykene vielä tuottamaan vasta-aineita, eli rokotus ei tehoais
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ahma:mä olen siinä käsityksessä, että alle 6kk ei kykene vielä tuottamaan vasta-aineita, eli rokotus ei tehoais
Jotenkin näin se meni, eikä auta jos imettävä äiti on rokotettu. Ei sen elimistö muodosta sen enempää niitä vasta-aineita.
Tosin äidinmaito antaa itsessään jonkinasteista suojaa ja nostaa vastustuskykyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ahma:mä olen siinä käsityksessä, että alle 6kk ei kykene vielä tuottamaan vasta-aineita, eli rokotus ei tehoais
Jotenkin näin se meni, eikä auta jos imettävä äiti on rokotettu. Ei sen elimistö muodosta sen enempää niitä vasta-aineita.
Tosin äidinmaito antaa itsessään jonkinasteista suojaa ja nostaa vastustuskykyä.