Miksi vauvoille puetaan vähemmän kuin muille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vauvoilla on yleensä päällä pitkähihainen body ja housut/puolipotkarit. Samaan aikaan taaperoilla on t-paita ja college sekä housut ja vanhemmilla t-paita ja neule siinä päällä. Onko vauvoille vaan niin huonosti saatavissa muunlaista asua?

Meillä vauvat ovat olleet valtaosan ajastaan sylissäni, liinassa, isänsä kainalossa eli aika lämpimässä. Siksi tuo ohuehko perusvaatetus.

Tosin meillä oli käytössä vauvatalven ruskovillan villabodyt ja kestovaipat ja pitkät villahousut, eli kyllä siinä tarkeni.

no jaa minulla on paita ja pikkuhousut kotivaatteena. Kaksvuotiaalla tänään hihaton mekko kun mikään muu vaate ei nyt sattunut kelpaamaan. Vauvalla on body ja housut, ei sukkia, koska ottaa ne heti pois.

Kyllä mä oon pyrkiny siihen että vauvalla on vähintään saman verran päällä ku mulla itellä.

meillä leikki-ikäinen sisällä yleensä lyhythihaisessa ja legginsit tai hame. Sukat joskus. Minä olen aina t-paidassa ja ilman sukkia, jalassa joko pitkät housut tai caprit. Mies haahultaa yleensä töitten jälkeen t-paidassa ja boksereissa. Vauvalla taaskin on body+potkuhousut, joista housut yleensä vielä olkaimelliset eli kaksi kerrosta vaatetta keskivartalolla ja paidoissakin usein tumput. Eli enemmän on vaatetta vauvalla meillä päin.

Yhteistyössä