Miksi vastaatte ilkeästi/päätä aukoen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seuraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta seuraaja

Vieras
Tuli toisesta ketjusta mieleen.. Miksi ihmeessä asiallisiin kysymyksiin saa täällä palstalla v**tuilevan ja ilkeän vastauksen? Siis että rivien välistä saa aina lukea olevansa idiootti kun ei tuommostakaan tajunnut... Mitä te siitä saatte, sairasta mielihyvää? Tuletteko itse paremmalle tuulelle kun pääsee kuittamaan toiselle ja korostamaan omaa erinomaisuuttaan?

Miksi tällä palstalla nainen on naiselle susi tai siis pikemminkin toinen äiti on toiselle susi, en ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Samaa olen itsekkin miettinyt.
Yhdella k:lla siis itsekin...tollo.

Eli kuten kerroin näitä "läjiä" jotka kakun pilaajat ovat juuri esim. ko. henkilö joka ei osaa asiallisesti keskustella vaan tulee aukomaan päätään koska ei ilmeisesti muuhun kykene ja ei ymmärrä pysyä poissakaan.

Osa palstaväestöstä on kasvattanut selkäkarvat ja ulkonevan otsan. Nämä kummalliset mutaatiopalstalaiset alkavat vähitellen menettämään otteensa todellisuudesta eivätkä enää hahmota sitä faktaa, että jokaisen kirjoituksen takana on ihminen.

No osa vastaa asiattomasti ja sellainen "haista paska" kommentointi on tarpeetonta.

Osa taas ottaa herneen nenään turhankin pienestä - ei kaikkeen tarvitse kommentoida vain lässyttäen, myötäillen ja kuorossa määkien (sorry, mutta tämä on tietyn naistyypin ainoa kommentointimuoto). Saa sanoa asioista mielipiteensä, sitä ei tartte aina suodattaa ja olla mahdollisimman empaattinen.

Ja täällä oikeasti kysytään välillä todella idiootteja kysymyksiä, kerrasta toiseen. Kyllä joskus on ihan kiva, että joku muistuttaa, että omia aivojakin kannattaa käyttää ja ihan kaikkeen ei tarvitse kaksplussaa käyttää. "lapsellani on 40 asteen kuume viidettä päivää, pitäisikö soittaa tai käydä tai mitä minä oikein teen nyt"

Joo, mä kanssa viihdyn enemmän muilla palstoilla, joissa niihin tämän palstan mukaan tyhmiinkin kysymyksiin saa fiksun ja kannustavan vastauksen. Ehkä niillä toisilla palstoilla on sensuuri hieman suurempi ja modetkin pitävät tiukkaa linjaa, en tiedä.. Mutta kai se tää rekkaamattomuus pistää sitten hullut liikkeelle, mene ja tiedä. Ite taas tykkään kirjoitella mahdollisimman anonyymisti, kun en halua että tutut tunnistaa. Mut en mä silti aatellu muita alkaa haukkumaan vain siksi että sen voi netissä anonyymisti tehdä.

Eikö olis ihan hyvää netikettiä sanoa vain sellaisia asioita joita sanoisi ihmiselle kasvotusten??

Alkuperäinen kirjoittaja sen vuoksi:

Eli kuten kerroin näitä "läjiä" jotka kakun pilaajat ovat juuri esim. ko. henkilö joka ei osaa asiallisesti keskustella vaan tulee aukomaan päätään koska ei ilmeisesti muuhun kykene ja ei ymmärrä pysyä poissakaan.
Et sitten osannut ottaa huumorina? Esimerkkinähän mä tämän laitoin.

Alkuperäinen kirjoittaja asialla on monta puolta:
No osa vastaa asiattomasti ja sellainen "haista paska" kommentointi on tarpeetonta.

Osa taas ottaa herneen nenään turhankin pienestä - ei kaikkeen tarvitse kommentoida vain lässyttäen, myötäillen ja kuorossa määkien (sorry, mutta tämä on tietyn naistyypin ainoa kommentointimuoto). Saa sanoa asioista mielipiteensä, sitä ei tartte aina suodattaa ja olla mahdollisimman empaattinen.

Ja täällä oikeasti kysytään välillä todella idiootteja kysymyksiä, kerrasta toiseen. Kyllä joskus on ihan kiva, että joku muistuttaa, että omia aivojakin kannattaa käyttää ja ihan kaikkeen ei tarvitse kaksplussaa käyttää. "lapsellani on 40 asteen kuume viidettä päivää, pitäisikö soittaa tai käydä tai mitä minä oikein teen nyt"

Onhan se noinkin. Esim vaikka nyt tämän aamuinen kysely lapsilisien maksusta. Monet asiat selviäisi nopeammin ihan muilta nettisivuilta.. Ja onhan sitä oikeaa uusavuttomuuttakin olemassa, mut en mä silti tajua sitä ilkeilyä.

Alkuperäinen kirjoittaja sen vuoksi:

Et sitten osannut ottaa huumorina? Esimerkkinähän mä tämän laitoin.

Mielstäni tässä on hyvä esimerkki toisen nolaamisesta julkisesti, josta on ollut joissain keskusteluissakin puhe. :D Rakas lähisukulaiseni aukoo tällaisia faktoja tekemisistäni yleisesti kaikkien kuullen ja täten paiskoo meitiraasua lattialankkujen väliin.

Yhteistyössä