MIKSI VALVOT VIELÄ?!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oon just menos nukkuun mut omalla koht sun ikäisellä pojalla on tapana valvoa kauan ja nukkua kauan. Ja tiedän että itsekkin näin tein kun olin sen ikäinen. Siskoni täyttää syyskuussa 18v ja meillä on ikäeroa 15v. Joten aika paljolti ymmärrän suo.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Oon just menos nukkuun mut omalla koht sun ikäisellä pojalla on tapana valvoa kauan ja nukkua kauan. Ja tiedän että itsekkin näin tein kun olin sen ikäinen. Siskoni täyttää syyskuussa 18v ja meillä on ikäeroa 15v. Joten aika paljolti ymmärrän suo.
Olin siis juuri 17v täyttänyt kun esikoinen syntyi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen vieras:
Olethan MaRLaSingeR muistanut hoitaa myös ne tiski hommat?
kyllä vain! Missäs olit tänään kun olisi ollut kunnon keitokset aivan sinua varten?

:saint:
Ai niin joo, olikos teillä kahdella ne vaippakahvikutsut?
Jep, vaan ei toinen ilmaantunut paikalle. Taisi jäädä paremmille apajille hahah

Pirullinen vieras
MaRLaSingeR...Mulla oli ihan kauhee pyykkipäivä, mutta siitä tulisi tosi pitkä ja likainen stoori. Et ikinä arvaa millä jouduin hoitaa nuo alusvaatepyykit kun pesukone hajosi. Mutta mä tuun sitten huomenna maistelee sun keitoksia...sopiiko?

Alkuperäinen kirjoittaja Pirullinen vieras:
MaRLaSingeR...Mulla oli ihan kauhee pyykkipäivä, mutta siitä tulisi tosi pitkä ja likainen stoori. Et ikinä arvaa millä jouduin hoitaa nuo alusvaatepyykit kun pesukone hajosi. Mutta mä tuun sitten huomenna maistelee sun keitoksia...sopiiko?

En voi kyllä mitenkään arvata..

Yhteistyössä