miksi valvot vielä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unelias

Vieras
mistä syystä olette hereillä. Itselläni ei niin helppoa aina nukahtaa uudelleen kun herään, ehdin nukahtaa 2.5h ja heräsin äsken. Pikkuruinen herättelee vielä kerran yössä vaikka jo yli vuoden ikäinen on. Miksi itse valvotte ja mitä teette saadaksenne unen päästä kiinni paremmin, vinkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja plug-in-baby:
Mä jo tossa valitin, että sattuu viisuriin. Eli heräsin kipuun ja yritän päästä unenpäähän kiinni 600 mg Ibumaxilla.. B)

auts, no toivottavasti helpottaa pian. Hammassäryt ei kovin kivoja ja nukkuminen ei varmaan onnaa vasta kun kipu helpottaa =(
no olen hengessä mukana ja toivon sinulle helpotusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja --:
1,5 v heräsi eikä nukahda uudelleen ei sitten millään...

miten teillä muutoin pikkuruisen kanssa, nukuuko päiväunia ja paljonko? Meillä samaa ikäluokkaa ja nukkuu joko 2 tunnin-pari/kertaa päivässä unet vielä, ensimmäiset puolen päivän aikaan ja toiset noin viiden kuuden välillä.
Yöllä herää kerran ja annetaan kulaus maitoa ja jatkaa unia. Heräilee sitten 8-9 aikaan.

Jaa miksi valvon? Vauva valvottaa... Alkanut syödä 2h välein :/ Nyt sitten oltu kolmesta asti hereillä eikä uneta vieläkään... Siis vauvaa. Aamukahvit kiehumassa. Saihan tässä ainakin 2h nukuttua.

Mä jo vetäsin pitkät ja hyvät yöunet :) Nyt pirteenä maistuu aamukahvi. Muu perhe vielä koisaa jokusen tunnin :) .

koht vetäsen lenkkarit jalkaan ja käyn juoksemassa aamun hiljaisuudessa B) -

Yhteistyössä