Miksi valvot vielä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kotiäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kotiäiti"

Vieras
Mistä syystä te muut olette hereillä vielä tähän aikaan?

Itse nukahdin tuossa puolen yön jälkeen mutta heräsin juuri kun oli niin kuuma olo ja sydän lyö nopeasti, olen vähän väsynyt kun vuosikas alkoi viime viikolla huonommin nukuskeleen ja nyt mulle on taas kertynyt lisää univajetta ja unet pätkiintyy+ huononee.. kestää aina aikaa ennenkuin palautuu ja nukkuu paremmin.
Tulee huono olo kun nukahtaa reilu pari tuntia ja sitten herää.. onko teillä muilla vaikeuksia saada unta uudelleen?

Voimia kaikille yövalvojille

Töissä olen =)

Minä olen niin sikeäuninen, että kun nukahdan, niin en hevillä herää. Ja jos herään niin nukahdan samantien kun laitan pään tyynyyn. Eilen nukuin kaksi tuntia sohvalla kun lapset leikkivät ja pelasivat siinä ympärillä :whistle:

Töissä olen =)

Minä olen niin sikeäuninen, että kun nukahdan, niin en hevillä herää. Ja jos herään niin nukahdan samantien kun laitan pään tyynyyn. Eilen nukuin kaksi tuntia sohvalla kun lapset leikkivät ja pelasivat siinä ympärillä :whistle:

ihanaa kun omaat noin hyvät unenlahjat :) Nauti siitä :)
onhan se varmasti sitäkin, että miettii ja kannan yöllä herätessä huolia ajatuksiini vaikkei ne enää tällähetkellä niin isoja olekaan, että voisi ihan hyvillä mielin jatkaa unia..

Voimia sinulle töihin ja kiva kun kerroit omastasi.. unia sinulle päivällä :)

[QUOTE="kotiäiti";23367098]ihanaa kun omaat noin hyvät unenlahjat :) Nauti siitä :)
onhan se varmasti sitäkin, että miettii ja kannan yöllä herätessä huolia ajatuksiini vaikkei ne enää tällähetkellä niin isoja olekaan, että voisi ihan hyvillä mielin jatkaa unia..

Voimia sinulle töihin ja kiva kun kerroit omastasi.. unia sinulle päivällä :)[/QUOTE]

Kiitos kiitos ja unia sulle yöllä :)

Mulla oli teininä vaikeuksia saada unta ja valvoin paljon - oli paljon murhetta ja muuta. Nyt kun elämä on tasapainossa, niin untakin riittää :)

[QUOTE="uneton";23367111]Ahistaa ja puristaa. Pidemmän aikaa jo. Mietityttää mitä tapahtuu kenellekkin, jos kaikki menee pieleen.[/QUOTE]

siis tarkoitatko Japanin suunnalta? se mietityttänyt täälläkin, mutta ei eniten ja unien vielä nyt vaan pikkuinen ollut. Kyllä vähän ahdistaa tuo asia minuakin ja surettaa oikeastaan paljon ne ihmiskohtalot jotka on selvinneet siellä.

Yhteistyössä