Miksi valitsit nykyisen miehesi?

• Viestiketjun aloittaja hotbabe94
  • Ensimmäinen viesti
olin yksin baarissa,kaveri otti ja lähti tappelee ukkonsa kanssa..niin tää tuli ja suuteli. ei tunnettu ennestään.. suuteli kauan ja sen jälkeen ei suostunu jättämään mua yksin..piti kädestä kiinni koko illan.. <3

päätin että se olis ihan joutilas tulla mulle mieheks. se ei ollutkaan niin helppoa että sai sen ymmärtämään että mut pitää iskeä., koska naisen ei pidä koskaan ottaa miestä johon on itse rakastunut vaan miehen joka on rakastunut sinuun. Oli sit hauska myöhemmin kuulla kun se sanoi ettei olis ikinä uskonut että saa mut.

Heh
Alkuperäinen kirjoittaja miia009:
olin yksin baarissa,kaveri otti ja lähti tappelee ukkonsa kanssa..niin tää tuli ja suuteli. ei tunnettu ennestään.. suuteli kauan ja sen jälkeen ei suostunu jättämään mua yksin..piti kädestä kiinni koko illan.. <3
Mä oisin varmaan hälyttäny portsarin paikalle :D

papukaijan ruokottomat puheet
Tapailin kahta ehdokasta, mutta toinen vaikutti olevan bilepaikkojen pokejen tuntema tippimies, makuuni liian vanha ja lisäksi hänen käytöksensä muistutti tietyin osin liiaksi erään muun tuntemani ihmisen käytöstä.. Valitsin "maanläheisemmän", samanikäisemmän (ja komeamman :ashamed: ).

Deittailin vaan kahta, en missään vaiheessa testannut valitsematta jääneen ehdokkaan pippeliä.

Rakastuin häneen täysillä. Kukaan muu ei ole koskaan herättänyt minussa lähimainkaan samanlaista tunnetta. Minulle hän on vain se yksi ja ainoa oikea. Yli 20 vuotta olen miestäni rakastanut palavasti.

Yhteistyössä