Miksi useat hmm..vähemmistöön kuuluvat ihmiset varastavat?

Niin ja jotenkin ymmärrän ihmisiä joilla on ennakkoluuloja ja tietynlainen käsitys tästä "vähemmistöryhmästä". Itse he varmaan sen aikaan saavat. Ainakin minun käsitykseni heistä vain vahvistui kun satuin samaan ruokapaikkaan tallaisen perheen kanssa. Lähtiessään jättivät pöydän tosi siivottomaksi, mitään astioita tai roskia ei korjattu pois vaikka olisi pitänyt. Ja kun heidän poika yltyi vähän metelöimään äiti sanoi"ole hiljaa siinä tai lyön sinua". No tosiaan tuon jlk minunkin ennakkoluulot vain vahvistuivat heitä kohtaan.
 
påå
no katsokaas kun jokaisen tarvii jostain repiä elantonsa. jos ei huolita töihin tai on työtä vieroksuvaa tyyppiä, mikäs sen helpompaa kun ottaa toisen omaa ja myydä puoleen hintaan. se on kauppa mikä kannattaa, kai.
 
Alkuperäinen kirjoittaja påå:
no katsokaas kun jokaisen tarvii jostain repiä elantonsa. jos ei huolita töihin tai on työtä vieroksuvaa tyyppiä, mikäs sen helpompaa kun ottaa toisen omaa ja myydä puoleen hintaan. se on kauppa mikä kannattaa, kai.

:headwall: :headwall: No just, on meilläkin tiukkaa ollu, mutta ei oo käyny mielessä ruveta varastamaan.
 
Kyy
Minäkin tiedän työssäkäyviä ..hmm.. vähemmistöläisiä, ainakin yhden! :attn:

Mutta tiedän myös, että ..hmm.. siinä vähemmistössä opetetaan jopa lapsia varastamaan (siis ihan kotona opetetaan, niin kuin toiset opettaa lapsiaan lukemaan).

Ja tiedän senkin, että ..hmm.. tiettyyn hameeseen pitää ompelijankin ommella miljoona salataskua.. :x
 
(.)(.)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja påå:
heei, mielessä käyminen ja teon toteuttaminen on kaksi ihan eri asiaa.
No niin on, mutta mulla ei käy mielessäkään.
Eräät varmaan perustelevat (jos nyt mitään perusteluja yleensä edes tarvitsevat) itselleen joko tietoisest tai tiedostamattaan jonkinlaisella itseoikeutetulla kompensaatiolla; oikeudella ottaa omavaltaisesti jotakin kompensaatiota (muilta / yhteiskunalta) yhteiskunnallista huonompi-osaisuuttaan paikkaamaan.
 
tossuliini
Kyllä niitä varkaita löytyy valkolaisistakin eli enemmistö kansalaisista. Ja se on sitten oikein mukavaa että kaverilta varastetaan :$ , ei ymmärrä ei. Jotkut ne ei muutu koskaan siinä suhteessa.
 

Yhteistyössä