miksi tyhmät ihmiset hankkivat lapsia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

titityy

Vieras
kun joku vakavalal naamalal selittää juttuja joitaei usko todeksi.. siis että toinen on niin tyhmä.. sitä tulee miettineeksi että miksi se on hankkinut lapsia, kun eipä sillä lapsellakaan ole kovin suurta mahdollisuutta kasvaa kovinkaan fiksuksi..

-ne kangasvaipat on tosi kivoja, ja kun niit saa kaiken värisinä, mut kauheen kalliita ne on, ei meil vaan voitais käyttää niit kun juhlatilaisuuksissa...
tähän kun vastaat että öh, ne on kestovaippoja, niit ei heitetä käytön jälkeen pois, ne pestään... ne säästää luontoa... vastaus on hyi yäk, ei kait.. ja eiks sitäpaitsi kangas maadu kauemmin kuin ne kertis vaipat...

- kun mainitseee vaan et poikavauvoilla taitaa tapahtua enempi ohivuotoja vaipoista niin katsotaan kuin kahjoa ja kysytään et miks, mitä eroo niil on...??

- kun tulee puhe siit et noi kaupan purkkiruuat maksaa aika paljon, ja siihen toteaa et niit on halvempi tehä itse lisäks kun se on helppoa.. niin taas katotaan kuin kahjoa ja kysytään et voi vai, mistä se tehään... mistä sitte tietää et paljon sitä annetaan lapselle... :o

Ja muutaman vuoden kuluttua, kun lapset ovat kasvaneet, ap:kin toivottavasti juttelee jostakin ihan muusta ja arvioi keskustelukumppaninsa älykkyyttä näiden hivenen tasokkaampien keskustelunaiheiden mukaan...

en mä ole tyhmä, enkä ole ilkeä... jotkut nyt vaan on vähän pihalla kaikista jutuista... ;)
enkä mä myöskään yhden keskustelun taikka yhden aiheen takia totea että joku on tyhmä...
välillä itse kultakin voi hassuja juttuja päästä, tosin yleensä ne huomaa itsekkin ja nauraa muiden mukana...
mutta on oikeasti olemassa nuoria naisia joilla hissi ei mene ihan ylös asti..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä ole tyhmä, enkä ole ilkeä... jotkut nyt vaan on vähän pihalla kaikista jutuista... ;)
enkä mä myöskään yhden keskustelun taikka yhden aiheen takia totea että joku on tyhmä...
välillä itse kultakin voi hassuja juttuja päästä, tosin yleensä ne huomaa itsekkin ja nauraa muiden mukana...

Älä jaksa...Ketä oikeasti kiinnostaa vaipat ja vauvanruoat?

No eiköhän niitä löydy ihan joka ikäluokassa ihmisiä jotka eivät kaikkea tiedä tai ole tarpeeksi "fiksuja".

en mä ole tyhmä, enkä ole ilkeä...

Noo, ehkä sulla on hiukan ruosteessa tilastomatematiikan tiedot. Eli kun keskimääräistä tyhmempiä on puolet porukasta, ja puolet taas keskimääräistä viisaampia...

siis ihanko oikeasti teistä on normaalia että ei tajua mitä eroa niillä poika ja tyttö vauvoilla on?? tai että sille vauvalle voi syöttää ihan tavallista ruokaa...
tai että kestovaippoja ei heitetä yhden käyttökerran jälkeen roskiin...???
tai että ei osaa keittää perunoita,makaronia..

siis ihanko oikeasti teistä on normaalia että ei tajua mitä eroa niillä poika ja tyttö vauvoilla on?? tai että sille vauvalle voi syöttää ihan tavallista ruokaa...

Sinä se et taida osata puhua mistään muusta kuin pissavaipoista? Ei sekään järin älykkäältä vaikuta.

Uusavuttomuus ei tarkoita, että ihminen on tyhmä. Tämän todistin omin silmin viimeksi tänään. Pari korkeakoulututkintoa, eikä imuria osata operoida.

itte en ottas tota nii vakavasti== pikku pieruja noi elämässä.......... mitä ihmisen elämässä väliä onko se vimpan päälle perille vaipoista??? ittestä tommoset hitaat ihmiset viisaampia=== esim professorit== kertoo siitä ku on haja mielienn kuin profesori ni aattelee muita asioita---------------> tiedettä esim ruudin keksintää toiseksee en tiiä onko hitaus periytyvää??

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Uusavuttomuus ei tarkoita, että ihminen on tyhmä. Tämän todistin omin silmin viimeksi tänään. Pari korkeakoulututkintoa, eikä imuria osata operoida.

No kun sitä ei opeteta korkkiakoulus...

No minulla tyttö ja poika. Tytöllä tuli ohivuotoja vaipasta melkein joka yö, kun taas pojalla tuli ohi vain muutaman kerran koko vaippa-aikana. Tunnustan siis tyhmyyteni ja kysyn, miksi pojilla tulisi enemmän ohivuotoja? Se pippelihän asetetaan sinne vaippaan niin, ettei se sojota ylöspäin.

Yhteistyössä