Miksi tyhmänä odotan että jonain vuonna häävuosipäivä olisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pari terapiaan jos haluat vielä pelastaa liittosi! Onko teillä yleensä kivaa yhdessä tai juteltavaa? Miten käytätte illat ja hetket kun ootte kaksin? Teillä ei mies (oletetaan että tarina menee näin kuten sanoit) selkeesti puhu tai kuuntele yhtään mitään josko oppis sitä kuuntelemista ja vuorovaikutusta. Jos ei lähde pelastamaan liittoa niin laittaisin itse eropaperit eteenpäin! Silloin se ei oo valmis tekemän teidän eteen mitään pitääkseen teidät!
Tässä kommentissa tiivistyy kaikki se sonta, mitä tällä palstalla velloo umpisurkeiden ”parisuhdeneuvojen” muodossa. Silkkaa höyryävää, ehtaa paskaa. Miten helvetissä nämä älykääpiöt pärjäävät omissa parisuhteissaan vai jakavatko näitä tämänkaltaisia ”neuvoja” jotkut läpeensä katkeroituneet yksinhuoltajat, jotka ovat jo omat suhteensa ehtineet ryssiä noudattamalla omia neuvojaan?

Käsittämätöntä.

Tässä kommentissa tiivistyy kaikki se sonta, mitä tällä palstalla velloo umpisurkeiden ”parisuhdeneuvojen” muodossa. Silkkaa höyryävää, ehtaa paskaa. Miten helvetissä nämä älykääpiöt pärjäävät omissa parisuhteissaan vai jakavatko näitä tämänkaltaisia ”neuvoja” jotkut läpeensä katkeroituneet yksinhuoltajat, jotka ovat jo omat suhteensa ehtineet ryssiä noudattamalla omia neuvojaan?

Käsittämätöntä.
Miten sinä neuvoisit ap:ta:)?

Juuri siksi, kun vituttaa joka helvetin kerta tehdä kaikki itse ja yksin. Kumma juttu, jos toinen ei voi tehdä välillä samaa, vaikka vaimo on siitä sanonutkin monta kertaa.

Lyödäänkö vetoa, että jos olisi kyse ukon sivusuhteesta, niin ukolle ei ole mikään ongelma varata hotelleja, viedä ravintolaan ja ostaa pieniä lahjoja.
Tiedätkö miksi se toinen nainen yleensä saa erityiskohtelua, huomiota ja hemmottelua?

Se nainen ei yleensä uhriudu, etsi vikoja toisesta, syyllistä, katkeroidu eikä etenkään hae parisuhdeneuvoja täysidioottien kansoittamilta mammafoorumeilta.

Miten sinä neuvoisit ap:ta:)?
Neuvoisin noudattamaan sitä samaa ajatusmallia ja toimintatapaa, jolla olen itse elämässä pärjännyt ja aion pärjätä jatkossakin:

Jos jotain oikeasti haluaa, niin toimeen pitää tarttua ihan itse. Jos tämän lyhyen elämän viettää niin, että odottaa toisten ihmisten tekevän ja mahdollistavan asioita joita itse haluaa, niin todennäköisimmin ei saa mitään muuta kuin pahan mielen ja pidemmän päälle katkeroituu. Sama pätee kaikkiin ihmisiin, on sitten kyseessä pomo, alainen, lapsi, ystävä, veli, sisko tai oma puoliso. Ne ovat toisia ihmisiä joilla on ihan omat toiveet, haaveet, ajatusmallit ja motiivit. Sinulla on omasi. Ei ne ihmiset sinun pään sisällä asu.

Lotossakin toki joku aina voittaa, ja arpajaisissa. Mutta useimmat pettyvät eivätkä saa mitään. Toisten ihmisten tekeminen on verrattavissa arpajaisiin. Ei voi ikinä tietää mitä sieltä tulee, vai tuleeko mitään. Useimmiten ei tule mitään.

Yhteistyössä