Miksi tuo vauva ei nuku ilman tissiä ja miksei sille voi kelvata tutti!!?

Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
:hug:
Tyytyiskö liinaan? Siis olisko hetken ilman tissiä siinä?
No kun liinakaan ei ole sen juttu. :/
Turhauttavaa on maata jo odottaa koska nukahtaa ja sitten kun nukahtaa niin havahtuu pian siihen että äippä on häippäissyt..
No, tämä on nyt tätä jonkun aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Kun se tissi niin kiva.Kaksi nuorintani eivät suostuneet tuttiin eikä tuttipulloon.Käyttivät mukavaa tissituttia vaan.
Jep, ei suostunut tuttiin tuo poikakaan, pullo onneksi kelpaa jos on tarvis.
Mutta eipä ollut pojalla näin valtavaa imemisen tarvetta! Ja sitten siitä seuraa toisinaan sekin että raukka on ihan ähkyssä ja maha kuin pallo.
 
aika auttaa jos ei muu
Mä kannoin vastaavassa tilanteessa vauvaa toisella kädellä kaikki illat
ja toisella tein muut hommat.
Raskasta se on.
Muistan kun itsellä oli hartiat aina jumissa ja se päänsärky ei auttanut niitä iltoja yhtään.
Viikonloput olikin sitten kuin paratiisia, mies apuna ja illat yhtä juhlaa kun sai rauhassa touhuta.
Jaksamisia!
 
Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus alle tunnin välein. Pisimmillään 4 tuntia putkeen nukkunut. Hohhoi... Vierestä ei sais lähtee. Jos menee vessaan yöllä, yleensä herää jos siinä kahdessa minuutissa, jonka olen pois vierestä. APUJA, NEUVOJA! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aika auttaa jos ei muu:
Mä kannoin vastaavassa tilanteessa vauvaa toisella kädellä kaikki illat
ja toisella tein muut hommat.
Raskasta se on.
Muistan kun itsellä oli hartiat aina jumissa ja se päänsärky ei auttanut niitä iltoja yhtään.
Viikonloput olikin sitten kuin paratiisia, mies apuna ja illat yhtä juhlaa kun sai rauhassa touhuta.
Jaksamisia!
Kiitos. :)

Eikä mun pitäisi mitään valittaa, on ainakin tähän asti nukkunut sentään yöt tosi kivasti ja välillä päivisinkin, mut sitten tulee näitä päiviä ettei tunnu saavan unen päästä ollenkaan kiinni ja tissillä vaan olisi. Ja tietysti juuri silloin tarvitsisi tuo poika äitiä apuun tai katsomaan jotakin. Mutta joo, yks vaihe vaan tämäkin, ehkä hieman hermoja koetteleva sellainen... :whistle: :headwall: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mauriina:
Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus alle tunnin välein. Pisimmillään 4 tuntia putkeen nukkunut. Hohhoi... Vierestä ei sais lähtee. Jos menee vessaan yöllä, yleensä herää jos siinä kahdessa minuutissa, jonka olen pois vierestä. APUJA, NEUVOJA! :eek:
Auts.. :/ Hänpä on kyllä tosi herkkäuninen.
Mulla sentään vasta reilu 2kk.
Ja tää typy nukkuu vielä vieressä eikä tosiaan yöllä ole ollut mitään ongelmaa, mut näin päivisin tuppaa olemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mauriina:
Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus alle tunnin välein. Pisimmillään 4 tuntia putkeen nukkunut. Hohhoi... Vierestä ei sais lähtee. Jos menee vessaan yöllä, yleensä herää jos siinä kahdessa minuutissa, jonka olen pois vierestä. APUJA, NEUVOJA! :eek:
Olisiko sulla mahdollista saada apua esim. lapsen isältä tai mummolta? Jos esim. isä hoitaisi muutaman yön lasta niin se voipi olla, että teillä aletaan nukkumaan öitä paremmin hyvinkin pian. Sen takia joku muu voisi hoitaa tuon "vieroittamisen", koska sinä tuoksut siltä maidolta ja lapsi sitä haluaa! :)

Mä lopetin yösyötöt meidän tytöltä tässä jokin aika sitten, päätin vaan että en anna maitoa (tyttö tosin pulloruokinnalla), rauhoittelin pinnikseen, paijailin ja "taputtelin", en siis jättänyt huutamaan sänkyynsä yksin! Pari yötä siinä meni, mutta nyt nukutaan jo paljon paremmin! :D
 
Tarkoitus olisi tässä lähipäivinä laittaa poika nukkumaan isänsä kanssa pari yötä, niin että minä ja maidonhaju oltais toisessa huoneessa. Pelottaa vaan et siitä tulee aivan järkkyä huutoa... mutta eihän siinä montaa yötä mene, niin vauva tottuu nukkumaan ilman tissiä ja yösyömistä?
 
erto
Alkuperäinen kirjoittaja mauriina:
Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus alle tunnin välein. Pisimmillään 4 tuntia putkeen nukkunut. Hohhoi... Vierestä ei sais lähtee. Jos menee vessaan yöllä, yleensä herää jos siinä kahdessa minuutissa, jonka olen pois vierestä. APUJA, NEUVOJA! :eek:
Kyllä sun vaan nyt täytyy tehdä jo jotain, susta tulee ihan raunio!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mauriina:
Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus alle tunnin välein. Pisimmillään 4 tuntia putkeen nukkunut. Hohhoi... Vierestä ei sais lähtee. Jos menee vessaan yöllä, yleensä herää jos siinä kahdessa minuutissa, jonka olen pois vierestä. APUJA, NEUVOJA! :eek:
Mulla ei neuvoja ole antaa, mutta vertaistukea. Täällä on aivan sama tilanne ja samanikäinen vauva. Tosin viime yönä syötin vaan kaksi kertaa, olin ihan ihmeissäni :)

Mä olen ajatellut, että jossain vaiheessa isä saa hoitaa nukuttamisen ja yöheräilyt, jos poika sitten oppisi nukkumaan. Toisaalta tuntuu julmalta, että yhtäkkiä ei äiti olisikaan vieressä lohduttamassa, kun hän on siihen niin tottunut. Saa nyt nähdä.
 

Yhteistyössä