Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en vaan pysty maksamaan sillä. vaikka pitäs olla toiminnassa.
kun painaa, että tnnistaudu, niin pyörittää ja pyörittää ja pyörittää. ikinä ei loppuun pääseMitä se herjaa? Onko kyse apista, liittymän palveluntarjoajasta, linjoista/yhteyksistä vai ehkä käyttäjästä?
Ihana, kun tekniikka parantaa elämää, paitsi silloin, kun se hankaloittaa sitä!
en vaan pysty maksamaan sillä. vaikka pitäs olla toiminnassa.
kun painaa, että tnnistaudu, niin pyörittää ja pyörittää ja pyörittää. ikinä ei loppuun pääse
Tekeekö se sitä siis joka kerran, kun yrität tunnistautua, vai onko ongelma alkanut vasta?kun painaa, että tnnistaudu, niin pyörittää ja pyörittää ja pyörittää. ikinä ei loppuun pääse
Sovellus toimii, jos sitä ei käytä? Hei saatiin uusi sille, kuuluuko puusta ääni kun se kaatuu, jos kukaan ei ole kuulemassa- Toimiiko sovellus, jos kukaan ei ole sitä käyttämässä!Älä paina sitä tunnistaudu.
Sovellus toimii, jos sitä ei käytä? Hei saatiin uusi sille, kuuluuko puusta ääni kun se kaatuu, jos kukaan ei ole kuulemassa- Toimiiko sovellus, jos kukaan ei ole sitä käyttämässä!![]()
Mä en tiedä.. Mut se pinhän on nyt vaan yks tunnistautumisen tyyli.Pin-koodillahan s-mobiilin kirjaudutaan?
Mä en tiedä.. Mut se pinhän on nyt vaan yks tunnistautumisen tyyli.
Tossa oli toi, että latailee tunnistautumista, mutta ei ikinä pääse loppuun asti. Vika voi olla siis verkkoyhteydessä, apissa tai palvelimessa. Näinpä, jos se on jatkuvaa, niin se vika on apissa ja jos vaihtelevaa, niin verkkoyhteydessä ja jos kerran/ pari, niin palvelimessa. Silleen mutkat suoristettuina.Aloituksesta ei nyt oikein selviä, että mikä varsinaisesti on ongelma ja eikä myöhemmistäkään viesteistä sen kummemmin.
Itse mitä olen s-mobilia käyttänyt niin ei ole tarvinnut painaa koskaan sitä tunnistaudu kohtaa
Tossa oli toi, että latailee tunnistautumista, mutta ei ikinä pääse loppuun asti. Vika voi olla siis verkkoyhteydessä, apissa tai palvelimessa. Näinpä, jos se on jatkuvaa, niin se vika on apissa ja jos vaihtelevaa, niin verkkoyhteydessä ja jos kerran/ pari, niin palvelimessa. Silleen mutkat suoristettuina.
Tuolla on lisää infoa sovelluksesta ja![]()
S-mobiili - Apps on Google Play
S-mobiili combines retail, banking and asset management services into one appplay.google.com
tuolla häiriöistä.
Tosin en löytänyt tähän mitään ratkaisua.
Voiko tunnistautuminen olla sitten vaihtoehtoinen, joko pinillä tai tunnusluvuilla. Toinen toimii, toinen ei.. Nää on näitä.
Aivan! Sillä voi käyttää myös muita palveluita, kuin s-pankin. Niinpä tietenkin.Piti mulla näkyy painaa sitä tunnistaudu ku käytin erästä sivustoa, mutta ei siinä ollut ongelmaa kun kysyi pin-koodia sitten.
@viisikymppinen isoäiti voisi kuvailla maksutapahtuman yritystään alusta asti seikkaperäisesti niin olisi helpompi auttaa
Aivan! Sillä voi käyttää myös muita palveluita, kuin s-pankin. Niinpä tietenkin.Olen ollut kuvioista poissa liian pitkään. Vika voi siis olla myös sen kolmannen osapuolen, eli tuotteen tarjoajan puolella. Eli jos yksi sivusto ei toimi ja muissa paikoissa maksu onnistuu, niin silloin se olisi se vika siellä.
Perusaskeleet kaikkeen ongelmaan:
1) Kirjaudu ulos, ja uudestaan sisään, jos ei toimi
2) sulje ja avaa sovellus uudestaan ,jos ei toimi
3) poista sovellus ja asenna uudestaan
Mutta jos appi takkuaa, niin ei ole kiva tietenkään joka kerta poistaa ja asentaa sovellusta. Silloin täytyy vika löytyä jostain muualta.
Yks vois muuten olla sekin, että jos sekä mobiilidata, että wifi on päällä, ja känny yrittää jatkuvasti vaihtaa parempaan verkkoon, niin se takkuaa siitä syystä. Tai jos wifi ei toimi ja se ei anna vaihtaa mobiilidataan.
Kyllä ihan ainaTekeekö se sitä siis joka kerran, kun yrität tunnistautua, vai onko ongelma alkanut vasta?
Kyllä ihan aina
OnOn kai sulla kunnon netti puhelimessa ja puhelin jotain muuta kuin doro?