Miksi tuo ei vaan voi syödä reippaasti!!

• Viestiketjun aloittaja järkimenee
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Meillä 4v alottanu tuollaisen kans. Pöydässä kestää ikuisuus, kun jää tuijottelemaan vaan tai pelleilee penkillä. Ja usein pitää toki kiusata pikkusiskoa samalla. Ja on unohtanut muutenkin hyvät ruokatavat, täytyy nykyään muistuttaa, että suu kiinni syödään. Ennen niin kiltisti ja suht nopeasti syönyt. Nyt menee pöydässä helposti yli puoli tuntia. Olen varoittanu, että jos vielä pelleilee, tulee pois pöydästä.

järkimenee
Joo, hyvin vcalitettavaa. Tuo on 3v ja ku ei niinku tajua et pitää syyä reippaasti et sit kerkee viel leikkiä sisälläkin ennen uloslähtöä jne. mut ku eih, ku ihmettelee ja puhuu mielikuvituskavereille...sitte puuro onkin jo kohta kylmää eikä enää hyvää ja sitten sitä vinguntaa. Eikä sillä oo meillä mitään merkitystä jos siirrät pois pöydästä/et anna ruokaa, se toteaa vaan et noh, meen sit leikkii/nukkuu tms.
Oisko julmaa laittaa kodinhoitohuoneeseen pikkupöytä ja tuoli ja sanoa et jos pöydässä ei maita ni sit voi mennä sinne yksin syömää, meillä kun on tää ruokailutila ja olkkari semmoi "samaatilaa"systeemi, niin siinä jo vähemmästäkin likan syöminen on mitä on...

15minko?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä 4v alottanu tuollaisen kans. Pöydässä kestää ikuisuus, kun jää tuijottelemaan vaan tai pelleilee penkillä. Ja usein pitää toki kiusata pikkusiskoa samalla. Ja on unohtanut muutenkin hyvät ruokatavat, täytyy nykyään muistuttaa, että suu kiinni syödään. Ennen niin kiltisti ja suht nopeasti syönyt. Nyt menee pöydässä helposti yli puoli tuntia. Olen varoittanu, että jos vielä pelleilee, tulee pois pöydästä.
oho, jaa että puolituntia! kyllähän aikuisetkin syövätyli puolituntia, meillä lounastaukokin töissä kestää tunnin.

Meillä on aamupala ja iltapala yhtä tervan juontia. Kokeilee hermoa. poika täyttääkesäkuussa 5v ja niin kauan kun hän on syönyt muuta kuin maitoa niin aina nämä aamu ja iltapalat ovat hanurista |O |O |O :headwall:
Ne kestää ja kestää ja kestää ja nälkä kuulemma on.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja 15minko?:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
oho, jaa että puolituntia! kyllähän aikuisetkin syövätyli puolituntia, meillä lounastaukokin töissä kestää tunnin.
Siis jos on vaikkapa kulhollinen muroja, siinä ei pitäisi niin kauaa mennä. Ei mulla mene ainakaan sellaisessa niin kauaa, eikä mene parivuotiaallakaan. Lämmin ruoka on toki hiukan eri asia, siinä voi mennä pitempään, koska on yleensä lisukkeet sun muut.

Yhteistyössä