gilla
minä kun en syö enkä juo yhtikäs mitään ja piste. ärsyttää! en halua lihoa vaan pysyä luuviuluna. muilla samanlaisia ongelmia?
minä en halua syödä mitään ylimääräistä ja en edes pidä hänen ruuistaan.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Pahempi narina olisi jos ei tarjoaisi ruokaa. Miten nyt anopin ruuista yksistään lihoaisi.
tiedän, että hän tarkoittaa hyvää, mutta pienikin syöminen tietää minulle armotonta kuntoilua. tuleva anoppi jaksaakin aina muistuttaa siitä kuinka luinen olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se nyt vaan on vanhempien ihmisten tapa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa. Olet kyllä epäkohtelias, jos et mitään ota. Ja toista nolottaa kun hyvässä tarkoituksessa tarjoaa. Voihan sitä syödä vähän, ei tarvitse mättää.
Onko sulla anoreksia?Alkuperäinen kirjoittaja gilla:tiedän, että hän tarkoittaa hyvää, mutta pienikin syöminen tietää minulle armotonta kuntoilua. tuleva anoppi jaksaakin aina muistuttaa siitä kuinka luinen olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se nyt vaan on vanhempien ihmisten tapa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa. Olet kyllä epäkohtelias, jos et mitään ota. Ja toista nolottaa kun hyvässä tarkoituksessa tarjoaa. Voihan sitä syödä vähän, ei tarvitse mättää.
ikävä kyllä on. tuleva anoppi ei tosin tiedä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla anoreksia?Alkuperäinen kirjoittaja gilla:tiedän, että hän tarkoittaa hyvää, mutta pienikin syöminen tietää minulle armotonta kuntoilua. tuleva anoppi jaksaakin aina muistuttaa siitä kuinka luinen olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se nyt vaan on vanhempien ihmisten tapa osoittaa välittämistä ja huolenpitoa. Olet kyllä epäkohtelias, jos et mitään ota. Ja toista nolottaa kun hyvässä tarkoituksessa tarjoaa. Voihan sitä syödä vähän, ei tarvitse mättää.