miksi toiset käyttää jotain karseita hajusteita vessoissaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
olin kavereilla käymässä ja niiden jokaisessa vessassa (3 kpl ) haisee imelälle, pistävälle, jollekin vanhan mummon hajuvedelle. :X eikä mitenkään vaisusti vaan todella voimakkaasti, ihan kun ois hajuvesipullo mennyt rikki. huh huh, kenen mielestä toi on miellyttävää? perheessä vielä astmaatikkolapsi ja äiti ihmettelee kun lapsen yskä ei ota loppuakseen...

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
olin kavereilla käymässä ja niiden jokaisessa vessassa (3 kpl ) haisee imelälle, pistävälle, jollekin vanhan mummon hajuvedelle. :X eikä mitenkään vaisusti vaan todella voimakkaasti, ihan kun ois hajuvesipullo mennyt rikki. huh huh, kenen mielestä toi on miellyttävää? perheessä vielä astmaatikkolapsi ja äiti ihmettelee kun lapsen yskä ei ota loppuakseen...

No kai sitten valaisit äitiä että hajusteet voivat olla syynä siihen ettei yskä lopu?

Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:
Alkuperäinen kirjoittaja yök:

No kai sitten valaisit äitiä että hajusteet voivat olla syynä siihen ettei yskä lopu?

en kehdannu. mutta kävin kyllä hengittämättä siellä vessassa. :D

Joo, ja nämä Tuoksut kun liikehdit vaatteissasi -pesuaineet ovat ihan vihonviimeisimmästä päästä, kuka hemmetti haluaa tuoksua ällöimelälle pesuaineelle? Olen järjestelmällisesti antanut palautetta valmistajille, etteivät lisäisi niitä hajusteita - käytän kyllä hajuvettä (hieman), enkä halua ryhtyä kisaamaan pyykinpesu- tai huuhtaluaineiden kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
enempi mua ihmetyttää että vanhemmat hajustaa perheensä vaatteet jollain pesuaineilla. löyhkää joka paikka missä kulkevat. siitä kärsii kanssaihmisetkin toisin kuin jonkun vessan hajusteesta

mä taas tykkään kun pyykit tuoksuu huuhteluaineelle, ja kun pesee lakanoita niin tuoksuu koko koti pesuaineelle.

Alkuperäinen kirjoittaja omofani:
enempi mua ihmetyttää että vanhemmat hajustaa perheensä vaatteet jollain pesuaineilla. löyhkää joka paikka missä kulkevat. siitä kärsii kanssaihmisetkin toisin kuin jonkun vessan hajusteesta

mä taas tykkään kun pyykit tuoksuu huuhteluaineelle, ja kun pesee lakanoita niin tuoksuu koko koti pesuaineelle.

sulla on varmaan hajuaisti jo vaurioitunut jos käytät tommosia jatkuvasti. me joilla hajuaisti on vielä tallella kärsitään tosta lemusta. :(

mä taas tykkään että koti ei tuoksu millekkään varsinaisesti ja itseeni tykkään suihkaista mielummin kunnon hajuvettä kuin haista jollekkin mille lie kammotukselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

sulla on varmaan hajuaisti jo vaurioitunut jos käytät tommosia jatkuvasti. me joilla hajuaisti on vielä tallella kärsitään tosta lemusta. :(

JOO! Ja edelleenkin ilmoitan ennemminkin hajuvedekseni jotain Issey Miyake -tyyppistä OMOn sijaan :)

Mäkin tykkäisin kovasti kaikista ihanista tuoksuista, vaan minkäs teet... naamaa alkaa kuumottamaan ja kurkkua kuristamaan, kun jotkut voimakkaat tuoksut leijailee tuolla kaupassa tms vastaan. Mutta pahin on tietty se hevonen, kun jotkut tulee tallilta suoraan julkisiin paikkoihinkin ja eihän sitä voi tietty tietää, että mä olen niin allerginen hevoselle, että henki voi lähteä pahimmassa tapauksessa.