Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei ole aina toisen tekema parempaa, riippuu siita, kuka tekee...
Samaa mieltä.Koitan tässä vimmatusti miettiä, kuka tekisi muka parempaa ruokaa kuin minä :saint: *vaatimaton*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei ole aina toisen tekema parempaa, riippuu siita, kuka tekee...
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei ole aina toisen tekema parempaa, riippuu siita, kuka tekee...
Samaa mieltä.Koitan tässä vimmatusti miettiä, kuka tekisi muka parempaa ruokaa kuin minä :saint: *vaatimaton*
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Minulle tulee kylla heti mieleen ainakin tusina ihmisia, jotka tekee parempaa ruokaa kuin mina, muttei sentaan kaikki...
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Ei ole aina toisen tekema parempaa, riippuu siita, kuka tekee...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Mà rakastan vaihtelua!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Tooooooi oli kyllä melkein haaste.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Mà rakastan vaihtelua!
Minä myös! Muiden kokkaamista aterioista saa itsekin uusia ideoita omaan ruokapöytäänsä.