Miksi toi mies ei herää??????

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Toivottavasti ette asu kerros- tai rivitalossa.
Miten niin?
Ehkä siks että se herätyskellon ääni saattaa kuulua naapureihin..

mul oli kans ex joka oikeesti ei heränny kelloon, ja asuttiin sillon kerrostalossa, joku aamu olin tulossa yövuorosta nii alaovelle kuulu se piipitys.. ja asuttiin neljännessä kerroksessa :headwall:
Ei täällä niin paperia pitäis seinät olla. Ja jos on, niin äijä vois muuttaa muualle herätyskelloineen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Kaada sille vettä korvaan, herää varmasti, eritoten jos on kylmää vettä :snotty:
Kyllähän se herää, kun sen herättää, ei tarvi vettä kaadella. Mutta kun ei se omin voimin herää... Joudun töistäkin joka helvetin aamu soittamaan, että herää |O
Käy nyt tarkastamassa onko edes hengissä...
On se. Kävin kysymässä että onko hyvä herätyskello :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2627 Mites tuo? Sen avulla lapsetkin sais katsoa ohjelmansa rauhassa.
Tuo näyttää ihan verenpainemittarilta.


Vanha rämisevä herätyskello ei auta! Siitä loppuu veto ennen kuin ehtii herätä. :LOL:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2627 Mites tuo? Sen avulla lapsetkin sais katsoa ohjelmansa rauhassa.
Tuo näyttää ihan verenpainemittarilta.


Vanha rämisevä herätyskello ei auta! Siitä loppuu veto ennen kuin ehtii herätä. :LOL:
Niin muuten näyttääkin :D Mietin että otsaan kiinnitettynä olis varmasti rannetta tehokkaampi. Puljussa on ihan mielettömiä herätyskello vaihtoehtoja ;)
 
OT: Mä herään pojan ääniin ja omaan herätyskellooni aina sekunneissa. Mutta jos kello huutaa miehelle herätystä en herää yleensä koskaan vaikka joskus hereillä olleena tiedän että kello ehtii huutaa ainakin 10 sekunttia. Luulen että tämä johtuu alitajunnasta: jos tiedän että minun ei tarvitse herätä niin en herää tai uni häiriytyy vain niin vähän että en muista sitä aamulla herätessäni. Luultavasti tämä toimii samalla tavalla monilla ihmisillä ainakin aiempien kirjoittajien tekstistä päätellen.
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja :):
mun mies samanlainen joskus nukkuu kellot kainalossa kun unissaan sammuttelee niitä!
tässä! ihan ku mun aamut, en herää mihinkään kelloihin. Lapset ku oli pieniä heräsin jos kissa käveli keittiössä =) mutta en enää... herään sitte siihen ku lapset nousee ja alkavat juttelemaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miten ois stereoihin herätys? mulla toimi varsinkin jos unohti laittaa illalla volaa hiljemmalle :D
Tää varmaan tehois, mut ainut huono puoli on se, että kaikki muutkin saa shokkiherätyksen :LOL:
tarpeeksi pitkät kuulokkeet korviin? :xmas:
Olis niin kiva nähdä miten se pomppais kattoon ku alkais räminä :LOL:
 
V-ivian
Voi että! Mäkin oon niin aamu-uninen etten meinaa herätä mihinkään kelloihin. Ainoa keino on vaihdella säännöllisesti herätyskelloa, koska "totun" nopeasti ääneen ja saataan vaan jatkaa unia onnellisena, yleensä ääni tulee vaan mukaan uniin. Nykyisin onneksi oon jo vähän herkkäunisempi, mutta kyllä miestä välillä risoo kun itse on niin herkkäuninen että herää ensimmäiseen piippaukseen ja iltaisin valvoo tuntikaupalla kun minä taas painan pään tyynyyn niin uni tulee samantien.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Kaada sille vettä korvaan, herää varmasti, eritoten jos on kylmää vettä :snotty:
Kyllähän se herää, kun sen herättää, ei tarvi vettä kaadella. Mutta kun ei se omin voimin herää... Joudun töistäkin joka helvetin aamu soittamaan, että herää |O
Käy nyt tarkastamassa onko edes hengissä...
On se. Kävin kysymässä että onko hyvä herätyskello :LOL:
kauan muuten kello sai huutaa ja heräskö kelloon? oliko hyvä herätyskello miehestä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Voi että! Mäkin oon niin aamu-uninen etten meinaa herätä mihinkään kelloihin. Ainoa keino on vaihdella säännöllisesti herätyskelloa, koska "totun" nopeasti ääneen ja saataan vaan jatkaa unia onnellisena, yleensä ääni tulee vaan mukaan uniin. Nykyisin onneksi oon jo vähän herkkäunisempi, mutta kyllä miestä välillä risoo kun itse on niin herkkäuninen että herää ensimmäiseen piippaukseen ja iltaisin valvoo tuntikaupalla kun minä taas painan pään tyynyyn niin uni tulee samantien.
ai teillä on näin päin. meillä se oon minä joka valvoo illalla tuntitolkulla odottaen, että miehen kuorsaus taukoaisi siksi aikaa että ehtii nukahtaa. herään myöskin joka risaukseen mitä asunnosta kuuluu ja uudelleen nukahtaminen saattaa kestää tunninkin. lisäksi miehellä on inhottava tapa käpälöidä nukkuessaan ja taas kestää saada uudelleen unta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla on ihan samanlainen mies!
Miehen kännykkä herättää joka aamu klo 4 ja se soi todella kovin, mutta mä saan joka kerta töniä miehen hereille ja sanoa, että kello soi :kieh:

Mun mies on muutenkin erinomaisen hyvä nukkuja. Hän voi nukkua missä vaan ja milloin vaan ja nukahtaa ehkä viidessa sekunnissa, kun sänkyyn mennään ja sitten alkaa armoton kuorsus. Yritä siinä sitten nukkua :kieh: No joo...meni vähän aiheen ohi :whistle:
Puhuitko kenties mun miehestä? ;)
 
Kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja mamatheboss:
OT: Mä herään pojan ääniin ja omaan herätyskellooni aina sekunneissa. Mutta jos kello huutaa miehelle herätystä en herää yleensä koskaan vaikka joskus hereillä olleena tiedän että kello ehtii huutaa ainakin 10 sekunttia. Luulen että tämä johtuu alitajunnasta: jos tiedän että minun ei tarvitse herätä niin en herää tai uni häiriytyy vain niin vähän että en muista sitä aamulla herätessäni. Luultavasti tämä toimii samalla tavalla monilla ihmisillä ainakin aiempien kirjoittajien tekstistä päätellen.
Tässähän se vastaus tulikin. Jos mies kerran herää kännykkään muttei kelloon, se johtuu ihan siitä että tietää (alitajuisesti) ettei kelloon tarvitse herätä, koska ap kyllä soittaa sitten kun pitää. Puhelimeen vastaa koska haluaa vastata puheluun, muttei herätä kelloon.

Lakkaa soittelemasta. Muutama myöhästyminen opettaa jopa alitajunnallekin, että herättämättä jäämisestä kärsii koko ukko.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Kaada sille vettä korvaan, herää varmasti, eritoten jos on kylmää vettä :snotty:
Kyllähän se herää, kun sen herättää, ei tarvi vettä kaadella. Mutta kun ei se omin voimin herää... Joudun töistäkin joka helvetin aamu soittamaan, että herää |O
Et joudu. Vaan olet päättänyt soittaa. Jos kerrankin jätät asian miehen hoidettavaksi niin varmaankin hän hankkii sellaisen herätyskellon että herää, on meinaan helvetinnoloa jos aikamies myöhästyy duunista ja syyksi sanoo ettei kuullut kellon soivan...
Voin kertoa, että ei auta :(
kyllä se seuraavalla kerralla herää kun pomo antaa varoituksen myöhäsytmissesä, mä en herättäis
 

Yhteistyössä