Miksi teillä naisilla on aivot jalkojen välissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aikuinen mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kaveri ja entinen squash-pari, jonka mielestä raskaus, synnyttäminen ja pikkulapsiaika eivät vaikuta naisen kehoon juuri millään tavalla eivätkä ainakaan negatiivisesti. Korkeintaan voi tulla pari nopeasti sulavaa raskauskiloa ja lihakset kasvavat lapsen kanniskelusta. No, eipä tässä mitään, mutta kaverini on itse todiste päinvastaisesta. Hänellä on 17 kuukauden ikäinen lapsi, ja hänen ulkonäkönsä on muuttunut hoikasta ja sutjakasta aivan toisenlaiseksi: vatsa roikkuu, takapuoli on levinnyt,reidet hyllyvät, iho on kraatereilla, silmien alla on pysyvät pussit, ulkoasu on homssuinen ja kulahtanut, on tainnut myöntää käyttävänsä joskus Tenoja. Kaverini on kiva tyyppi ja varmasti loistava äiti, eikä asia ei muuten ärsyttäisi, mutta hän on välillä aika kiivaasti todistelemassa, ettei hänen lapsiperhe-elämänsä jää millään osa-alueella kakkoseksi minun lapsettomalle elämälleni. Puren kieltäni ja hymyilen. :)

Onko kaverillani tässä jokin sokea piste, vai onko tavallistakin, ettei lastensaannin tuomia muutoksia kehossaan tunnista itse? Luulisi, että asia olisi aivan päinvastoin.

Yhteistyössä