Miksi te naiset olette niin ilkeitä teistä kiinnostuneille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miespolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nilla";28215481]Kuule jos joutuu viikoittain miettimään, miten tollekin asian ilmaisisi, niin jossain vaiheessa ei vain enää jaksa. Valitettavasti. Enkä ole kenellekään mitään velkaa sen takia, että ulkonäköni sattui häntä miellyttämään.[/QUOTE]

Totta helvetissä olet lähtökohtaisesti velkaa jokaiselle ihmiselle kunnioituksen häntä kohtaan. Sulla on näköjään kihahtanut suosiosi hattuun eli teet juuri kuten ekassa postauksessani mainitsin. Koet olevasi vallankäyttäjä suhteessa miehiin ja näitä voi potkia edestä pois miten huvittaa. Karmea asenne, jota yksikään minun tyttöystäväkseni aikova ei muuten harrasta.

[QUOTE="mies";28215507]Totta helvetissä olet lähtökohtaisesti velkaa jokaiselle ihmiselle kunnioituksen häntä kohtaan. Sulla on näköjään kihahtanut suosiosi hattuun eli teet juuri kuten ekassa postauksessani mainitsin. Koet olevasi vallankäyttäjä suhteessa miehiin ja näitä voi potkia edestä pois miten huvittaa. Karmea asenne, jota yksikään minun tyttöystäväkseni aikova ei muuten harrasta.[/QUOTE]

Kunnioitan ihmistä, mutta en hänen kiinnostustaan. Ja todellakaan en haluaisi tyttöystäväksesi, joten älä pelkää.

[QUOTE="mies";28215474]Haha, olet selvästi niin närkästynyt ;) Et silti ole koskaan todennut mitään, mikä saisi minut muuttamaan kantojani.[/QUOTE]

En usko, että mikään muuttaa kantaasi, koska sinä et oikeasti edes keskustele muiden kanssa (oikeasti n. 1/10 teksteistäsi on mitään muuta kuin naisten yleistämistä tai ympäripyöreää puppulausetta). Enkä oikeastaan ole närkästynyt, vaan tympääntynyt.

Voin vain todeta enää, että mielestäni eroan todella paljon kuvaamastasi "suomalaisesta naisesta" ja niin eroaa suurin osa muistakin tuntemistani suomalaisista naisista. Sinun kuvasi on täysin siellä omassa päässäsi, omien ongelmiesi värittämänä.

Mikä harmi, että jollakin on tiedossa paljon hyvää sanastoa ja periaatteessa mielenkiintoisia johtopäätöksiä, mutta sitten hän tuhlaa aikaansa tuollaiseen tyhjänpäiväiseen naisista ruikuttamiseen. Tuulesta temmattuja "analyysejäsi" ei voi kukaan kumota, koska vastaan sanova on aina joko harvinainen poikkeus tai hän ei itse vain tajua olevansa sellainen kuin sinä sanot.

• Tykkää
Reactions: pookypooh ja Data
[QUOTE="mies";28215507]Totta helvetissä olet lähtökohtaisesti velkaa jokaiselle ihmiselle kunnioituksen häntä kohtaan. [/QUOTE]

Miksi jotkut miehet ei oo velkaa kunniootusta naisia kohtaan?

Mua ei kiinnosta paskan vertaa kuulla mun rintojen koosta. Mua ei kiinnosta paskan vertaa kuulle ehdotuksia seksistä. Mua ei paskan vertaa kiinnosta kertoa miehille mitä teen töiden jälkeen.

Joo toki baarityös noita ehdotuksia tulee kännisiltä miehiltä, mutta mikä helvetin oikeutus aivopieruulle se känni on? Miks mä ja muut baaris työskentelevät naiset ei saada tehdä töitä rauhas ilman ääliöitä kommentteja?

[QUOTE="Nilla";28215530]Kunnioitan ihmistä, mutta en hänen kiinnostustaan. Ja todellakaan en haluaisi tyttöystäväksesi, joten älä pelkää.[/QUOTE]

Vilpitön kiinnostus on isoin ja arvokkain asia, mitä ihminen voi antaa sinulle.

Haha, taas aletaan puhua henkilöstä. Ette ikinä petä ;)

[QUOTE="mies";28215548]Vilpitön kiinnostus on isoin ja arvokkain asia, mitä ihminen voi antaa sinulle.
[/QUOTE]

Jos toinen ei tajua ettei kiinnosta niin kyllä se rupiaa ahdistamaan jos toinen vain jatkaa vinkumista.

[QUOTE="mies";28215548]Vilpitön kiinnostus on isoin ja arvokkain asia, mitä ihminen voi antaa sinulle.

Haha, taas aletaan puhua henkilöstä. Ette ikinä petä ;)[/QUOTE]

Ketjun aloittajaa olisi varmaan kiinnostanut puhua omasta tilanteestaan? Voisitko avata oman ketjun näille avautumisille, ihan vaikka vain kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Miksi jotkut miehet ei oo velkaa kunniootusta naisia kohtaan?

Mua ei kiinnosta paskan vertaa kuulla mun rintojen koosta. Mua ei kiinnosta paskan vertaa kuulle ehdotuksia seksistä. Mua ei paskan vertaa kiinnosta kertoa miehille mitä teen töiden jälkeen.

Joo toki baarityös noita ehdotuksia tulee kännisiltä miehiltä, mutta mikä helvetin oikeutus aivopieruulle se känni on? Miks mä ja muut baaris työskentelevät naiset ei saada tehdä töitä rauhas ilman ääliöitä kommentteja?

Ok, on olemassa naisia huonosti kunnioittavia miehiä. Mut kyllä suurin osa on asiallisia mun mielestä ja tässä tapauksessa kyse oli aivan asiallisesta lähestymisestä, jolla oli hyvä tarkoitus. Mies saattaa vaan olla esim. ujo lähestymään naista, mutta arvo pitäisi antaa sille itse tunteelle, ei sen toteutukselle.

Toki jos nainen on liian "tyrkky" tai antaa itsestään helpon tai halvan kuvan, se voi vaikuttaa siihen, miten häneen suhtaudutaan kokonaisena ihmisenä, vaikkei niin saisikaan tapahtua. Eli itsekin voi hieman vaikuttaa näihin asioihin, niin mies kuin nainenkin.

[/QUOTE]

Ei ole, jos se kääntyy vaatimukseksi. Siinä halutaan minulta asioita: seksiä, rakkautta, vastavuoroista kiinnostusta tai ainakin "kunnioittavaa", mietittyä vastausta. Ei siinä anneta minulle yhtään mitään, vaaditaan vain.

[QUOTE="vieras";28215574]Ketjun aloittajaa olisi varmaan kiinnostanut puhua omasta tilanteestaan? Voisitko avata oman ketjun näille avautumisille, ihan vaikka vain kunnioituksesta muita ihmisiä kohtaan.[/QUOTE]

Öh, tuo noudattamani periaatehan juurikin liittyy ketjun aloittajan sympatisointiin. Kun ihminen tuntee hyviä tunteita sinua kohtaan, se on aina hyvä ja arvokas asia itsessään.

[QUOTE="mies";28215579]Ok, on olemassa naisia huonosti kunnioittavia miehiä. Mut kyllä suurin osa on asiallisia mun mielestä ja tässä tapauksessa kyse oli aivan asiallisesta lähestymisestä, jolla oli hyvä tarkoitus. Mies saattaa vaan olla esim. ujo lähestymään naista, mutta arvo pitäisi antaa sille itse tunteelle, ei sen toteutukselle.

Toki jos nainen on liian "tyrkky" tai antaa itsestään helpon tai halvan kuvan, se voi vaikuttaa siihen, miten häneen suhtaudutaan kokonaisena ihmisenä, vaikkei niin saisikaan tapahtua. Eli itsekin voi hieman vaikuttaa näihin asioihin, niin mies kuin nainenkin.[/QUOTE]

Mun viestis ei ollu kyse siitä, että nainen olis tyrkky. Meillä töis t-paitoja yms. ei mitään paljastavia vaatteita eikä käyttäydytä tyrkysti. Silti jotkut kuvittelee, että me otetaan imarteluna se rintojen koon kommentointi yms. Pahimmat yrittää ottaa kiinni. Mä kyllä hyvin tylysti komennan tuollaasia tapauksia.

Sitä en sano, että pitääs olla tyly asiallisesti käyttäytyvää miestä kohtaan, mutta voi miettiä sellaastaki, että jospa nainen on saanu siipeensä liian monta kertaa? Koki ap:n lähestymisen vain taas yhtenä valheellisena kiinnostuksena miehen taholta.

[QUOTE="Nilla";28215583]Ei ole, jos se kääntyy vaatimukseksi. Siinä halutaan minulta asioita: seksiä, rakkautta, vastavuoroista kiinnostusta tai ainakin "kunnioittavaa", mietittyä vastausta. Ei siinä anneta minulle yhtään mitään, vaaditaan vain.[/QUOTE]

Näet ilmeisesti toisen ihmisen kunnioituksen alentuvuutena ja toisen miellyttämisenä, aivan kuten epäilin ketjun ekassa viestissäni. Ikään kuin se olisi sinulta jotain pois ja uhkaisi riippumatonta valtaasi suhteessa vieraaseen. Tässä olet hakoteillä etkä suinkaan ole ainoa suomalaisnainen.

[QUOTE="vieras";28215562]Keskity sinä vain siihen uuden pään hankkimiseen![/QUOTE]

meinaat oikeesti että joku kirjottaa ilman päätä. :xmas:

Ymmärrän tuon miehen pointin. Voisi yrittää suhtautua arvostaen toisiin ihmisiin, vaikka saisikin huomiota päivittäin. Siis jos kyseessä on ystävällismielinen mies tai nainen, ei stalkkari tai joku, joka käy käsiksi tai haukkumaan. Ja näitä toisten päälle tallaajia kyllä löytyy miehissä ja naisissa, mutta jotkut on sellaisia syystä tai toisesta.

En osaa ottaa kantaa ap:n tilanteeseen, koska en tiedä sen naisen versiota tarinasta.

Ymmärrän tuon miehen pointin. Voisi yrittää suhtautua arvostaen toisiin ihmisiin, vaikka saisikin huomiota päivittäin. Siis jos kyseessä on ystävällismielinen mies tai nainen, ei stalkkari tai joku, joka käy käsiksi tai haukkumaan. Ja näitä toisten päälle tallaajia kyllä löytyy miehissä ja naisissa, mutta jotkut on sellaisia syystä tai toisesta.

En osaa ottaa kantaa ap:n tilanteeseen, koska en tiedä sen naisen versiota tarinasta.

Niin voisi, mutta aina ei jaksa olla kaikille ystävällinen. Jos jatkuvasti saa sellaista huomiota, jota ei todellakaan kaipaisi, en yhtään ihmettele, että välillä vaan menee hermot ja tulee töksäytettyä pahasti. Tai ehkä ap:n tilanteessa naisella oli huono päivä tai jotain ja siksi oli epäystävällinen. Tai sitten nainen vaan on luonteeltaan sellainen ja siinä tapauksessahan ap:n kannalta on vaan hyvä, että asia tuli ilmi heti. Ja tietysti jotkut ottavat nokkiinsa ja itseensä joka tapauksessa, sanoit niin tai näin.

[QUOTE="mies";28215474]Haha, olet selvästi niin närkästynyt ;) Et silti ole koskaan todennut mitään, mikä saisi minut muuttamaan kantojani.[/QUOTE]

Millainen ihminen katsoo tuonlaatuisen järkähtämättömyyden itselleen kunniaksi? Ehkä tuollainen, jonka käsitys loistavasta argumentista on se, että ensin julistaa toisen pelleksi ja sitten itsensä kuninkaaksi? Ja sitten ulvoo, kun muut käyvät henkilöön ja hän ei koskaan.

No kyllä on vähän omituista kirjoitella naiselle ihastuksestaan. Et kai ihan kirjettä lähettänyt? Itse olisin vaan ahdistunut tollaisesta vedosta. Ei kyllä tulisi mieleenkään alkaa mihinkään miehen kanssa, joka ei voi puhua asiasta kasvokkain. Epäilen, ettet ole naisen kovin hyvä tuttava ja osasit odottaa torjumista. Kuulostat mieheltä, jolla on sosiaalisia ongelmia. Nyt se nainen varmaan pelkää, että alat stalkkeriksi.

No minusta taas kirje olisi kiva. Tosin sellaisen voi helposti kokea ahdistavaksi, jos lähettäjä on enemmän vieras tai itsellä ei ole sitä kiinnostusta. Kohteliasta olisi toki sanoa ei kiitos. Törkeä ei tarvitse olla vaikka toinen nappaakaan (tosin joskus se ei vaan mene perille kun nätisti kieltäytyy).

[QUOTE="Nilla";28215583]Ei ole, jos se kääntyy vaatimukseksi. Siinä halutaan minulta asioita: seksiä, rakkautta, vastavuoroista kiinnostusta tai ainakin "kunnioittavaa", mietittyä vastausta. Ei siinä anneta minulle yhtään mitään, vaaditaan vain.[/QUOTE]

Juuri näin! Tämä on muuten niin totta, mutta jotkut urpot eivät tajua sitä että heidän aito ja jalo "rakkautensa" on täynnä oman egonsa piilopönkitystä. Ja sitten vedetään herneitä nenään ja heittäydytään marttyyreiksi kun se toinen ei osaa edes aitoa (?!) kiinnostusta kunnioittaa. Voi huoh sentään miten rasittavaa jollotusta.

Ap:n tapauksessa järjellisin syy vittuiluun (jos se sitä edes oli?) on ap:n oma tökerö käytös jota ei itse raukka edes ymmärrä.

Haha, taas aletaan puhua henkilöstä. Ette ikinä petä ;)[/QUOTE]

Ei muuten ole vilpitön kiinnostus arvokkain asia. Vilpitön kiinnostus on ihan kiva, ja toki sellaisesta voi joskus itää jotain, mutta se on vähän kuin joku basilikansiemen, että siitä korkeintaan saattaa kasvaa jotain millä on jotain väliä. Loppujen lopuksi välittämisellä on enemmän väliä, oli se sitten seksuaalis- tai ystävällismielistä.

Alkuperäinen kirjoittaja täsmennetääs;28216449:
Millainen ihminen katsoo tuonlaatuisen järkähtämättömyyden itselleen kunniaksi? Ehkä tuollainen, jonka käsitys loistavasta argumentista on se, että ensin julistaa toisen pelleksi ja sitten itsensä kuninkaaksi? Ja sitten ulvoo, kun muut käyvät henkilöön ja hän ei koskaan.

Minä alan kallistumaan enemmän ja enemmän sille kannalle, että kyseessä ei ole todellinen henkilö, vaan yksi tai mahdollisesti useampi nuori mies (tai ehkäpä jopa nainen), jolla on liikaa vapaa-aikaa. Ns. "sivistynyt trolli". Kaikki trollit eivät vedä ilmiselvää örvellystä, vaan käyttävät koulun penkillä saatuja oppeja (ehkäpä yhteistuumin) häiriköidäkseen palstaa ja "painellakseen toisten nappeja" hieman hienovaraisemmin, niin että niitä banneja ei päsähdä turhan usein.

Yleensä en ole yhtään trollihuutelun kannalla, koska se on aika hedelmätöntä - etenkin ketjuissa, jossa avunpyytäjää moititaan trolliksi, koska mahdollisesta valheellisestakin avunpyynnöstä saattaa olla apua muille, jos vastaukset annetaan tosissaan. Tässä "miehen" tapauksessa vaan tämä jatkuva toisten ketjujen kaappauaminen ja saman loputon jankkaaminen alkaa menemään hieman jo yli. Taisivat ne omat ketjut jo kuihtua, kun ihmiset alkoivat välttelemään niitä, niin piti siirtyä terrorisoimaan muiden ketjuja.

Niin loistavaa on se kaksinaismoralismi, millä hän toisia moittii ja miten hän itse käyttäytyy, verhoutuen samalla johonkin ihmeelliseen "herrasmiehen viittaan", että hankala on uskoa hänen olevan täysin tosissaan.

Yhteistyössä