[QUOTE="Vieras";26473627]Anatolialla nyt vaan on joku ihme tarve päteä raskaaksi tulemisillaan. On siitä selvästi ylpeä kun joka tilaisuuden tullessa mainitsee tuon. Vaikka eihän se yleensä ole mitenkään itsestä kiinni tuo kyky lisääntyä, eikä siinä mielessä mikään ylpeilyn aihe. Onnellinen toki saa ja kannattaa olla jos niitä lapsia vielä sattuu haluamaan.
Mutta eiköhän Anatolian perhe pysty kuitenkin omat lapsensa elättämään. Köyhä on nyt vaan omasta mielestään koska on opiskelija, tai ä-lomalla.[/QUOTE]
No, aina jos sanoo että haluaa lapsia tai tekee lapsen, niin joku "viisas" tulee selittämään että ei lapsia tehdä vaan niitä saadaan, ja saahan sitä haluta mutta ei niitä ehkä niin vaan saa.
Kun tätä kolmatta raskautta syksyllä suunnittelin, niin sain kuulla olevani suorastaan typerys, kun yrityskään ei ollut vielä alkanut, ja silti jo kuvittelin että olen toukokuussa raskaana.
Siksi totesin, että ollaan lisäännytty koska ollaan haluttu lapsia, ja saatu niitä halutessamme. Ei siinä sen kummallisempaa syvällistä merkitystä ollut. Olen luonnollisestikin ihan hiton kiitollinen siitä, että ollaan saatu lapsia halutessamme.
Juu ja köyhiä me ollaan varmaan kaikkien mittapuiden mukaan oltu viime vuodet. Pärjätään kyllä ilman sossua, ja rahaa on riittänyt "turhuuksiinkin". Ja tilanne muuttunee, kun mä saan paperit kouraan ja menen töihin.