Miksi tämä palsta ei voi olla enää hauska?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä, mutta jos mua aletaan haukkumaan harmaana puskista, niin mulla ei ole mitään sitä vastaan että tapellaan sitten julkisesti ja tuodaan kaikki kura muittenkin nähtäväksi eikä anneta ykspuolista kuvaa kaikesta.
Ketjun aloitushan koskikin juuri sitä, miksi palstalla ei ole enää hauskaa. Ei ole hauskaa, koska täällä tapellaan julkisesti. Ei muiden ihmisten tappeluiden lukemisessa olekaan mitään hauskaa. Enkä mä sua enkä teitä muitakaan syytä asiasta. Joskus aikoinaan modet eivät olisi hyväksyneet tällaista julkista tappelua vaan olisivat kehottaneet hoitamaan riidat palstan ulkopuolella ja siivonneet ketjut.
 
Ketjun aloitushan koskikin juuri sitä, miksi palstalla ei ole enää hauskaa. Ei ole hauskaa, koska täällä tapellaan julkisesti. Ei muiden ihmisten tappeluiden lukemisessa olekaan mitään hauskaa. Enkä mä sua enkä teitä muitakaan syytä asiasta. Joskus aikoinaan modet eivät olisi hyväksyneet tällaista julkista tappelua vaan olisivat kehottaneet hoitamaan riidat palstan ulkopuolella ja siivonneet ketjut.
Mä puhuin eilen viimeks tästä asiasta kaksplussan toimitukselle ja heidän vastaus oli pitkä mutta tiivistettynä tämä: Täältä poistetaan kiusaamisviestit mutta kaikki ketjut ovat julkisia ja ketjut tyyliin ''lissu miksi teit näin'' tai ''ellu miksi luotat'' jne...ovat pelkkää aikuisten välistä selvittelyä eikä kiusaamista ja ei riko otavamedian sääntöjä...siksi heidän ei niitä tarvitse poistaa, mutta jos ketjut alkavat sisältämään viestejä missä kiusataan selkeesti toista ne poistetaan.
 
Kyllä, mutta jos mua aletaan haukkumaan harmaana puskista, niin mulla ei ole mitään sitä vastaan että tapellaan sitten julkisesti ja tuodaan kaikki kura muittenkin nähtäväksi eikä anneta ykspuolista kuvaa kaikesta.
Mutta sulla ei ole oikeus vetää mua niihin juttuihisi mukaan kuten tässäkin ketjussa teit.:cautious:
 
Vondaa on kiusattu koko tää aika myös enemmän ja vähemmän, ei samoista asioista mutta todella julmasti ja varmaan siinä yks suuri syy miks hän nimimerkkinsä joutuu vaihtamaan jatkuvasti. Mä olen ollut sen verran tyhmä ja laiska etten oo sitä tehnyt, mutta tään viestittelyn jälkeen taitaa olla aika sanoa tälle paikalle hyvästit ja pyytää nimimerkin poistoa, saadaan tänne sitten takas ainakin ne hyvät ajat.
Wonda on aina vaihtanut nimimerkkiä. Mutta Vondan kiusaaminen ei todella ole ok!
Ei anneta jonkun harmaan vatvojan voittaa, eihän? Ei sen takia kannata mennä. Toivon ettet menisi.
 
Minkälainen vastaus sitten kelpaa? Ensiksi kysyit ellulta ja hän vastasi mutta vastaus oli mielestäsi väärä koska hän ei myönnä sun olevan oikeassa? Mikä helevetti teitä eukkoja oikeesti vaivaa kun ette osaa olla kunnolla?
En odottanut mitään myönnytystä vaan nuo jotkut viestit ovat vaan ristiriitaisia, muun muassa uskotaan faktoihin ja sitten ei taas uskota, ja sillä varjolla voi levittää julkisesti kaikkea...esim minusta...
 
Pöh nyt taas...mä uskon faktoihin mitä tiedän varmaksi.
Jos keskitytään faktoihin?
Mä väsyin siihen että yli vuosi on täällä ollut vihjailua mun asioista, päätön sitä ja päätön tätä, sun asioista ja vihjailua siitä miten sä vihaat ja miten sä kieroilet ja miten tää ja tää on näin ja miten se ja tämä on hyvä ja ellu paha ja lispetti huono ja vonda huono joka tekee niin ja näin...vähän väliä joku viesti näyttää sun kirjottamalta tai ruutiksen tekstiltä ja ihan oikeesti, mä ainakin välillä jo uskoin että sä olet kaiken takana...ja usko tai älä, jopa minä olen joskus harmaana koettanut sua puolustaa ja sanoa etten usko Lispetin menevän sellaselle tasolle mitä täällä on väitetty. Mutku tarpeeks kauan näkee suoria vihjailuja asioista jotka vain sinä olet tiennyt niin tottakai se syö luottamusta. vai mitä luulet eikö muka tee?
 

Yhteistyössä