Miksi tämä ei synny?? :((

  • Viestiketjun aloittaja Rirre
  • Ensimmäinen viesti
Rirre
Olen niin epätoivoinen. Mulle sanoi lääkäri rv 36+6 (1cm auki, kaulaa 2cm, hyvin pehmeä), että ei mene millään laskettuun päivään. Nyt rv 40+5, eilen uusi lääkäri (2 sormella auki, ei kaulaa, erittäin pehmeä) teki kovakouraisen tutkimuksen, siitä asti valunut limaa, verta ja jomotellut menkkamaisesti selkää ja vatsaa, mutta ei yhtään kunnon supistusta, kivuttomia epämiellyttäviä muutama.

Miten saan tämän lapsen syntymään? Olen niin epätoivoinen, kaikki vain lupailevat, lupausten perään...en jaksa...itkettää...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nuo hymiöt piti olla sulkumerkkejä ( )
Joskus ne tulee itsestään, jos vaikka on ä-kirjain ennen sitä loppusulkua.

:hug: Kyllä siulla viikon päästä on nyytti kainalossa! Hae kirjastosta kasa hömppäromaaneita ja anna masun levätä, monesti rentoutuminen auttaa! (tiedän tuon epätoivoisen tunteen, miulla oli viikon 3 cm auki, ja koko ajan lähtö mielessä, mutta ei kun ei)
 
ap
Harmittaa vaan niin vietävästi...monet joilla ei mitään ennakkomerkkejä, lähtevät aivan spontaanisti ykskaks synnyttämään...eikä la ole vielä edes ollut. Miksi tämä luonnonlaki on niin pirun ankara!!? Huoh...anteeksi tämä turhautuminen...ja kiitos kannustuksesta.
 

Yhteistyössä