...pois!! :headwall: :headwall: tänään 41+0 ja pääsiäisenä kun oli niin toiveikas olo...millä ihmeel saan tän tulee???? :snotty:
mulla on kuule kolme ipanaa entuudestaan ja ei ole tarve valittaa...suksi sinä nyt helv..Alkuperäinen kirjoittaja voi :voi sentään.
On sulla rankkaa, niin kamalan rankkaa.
Kuinka paljot sit valitat kun se ipana on syntyny.
hei moi vaan hei sopivasti hullu..on ollut..olit myös silloin,,eiköstä vaan,,sillon kun asuin rasinrinteellä j.kylässä..? juu on neljäs vauvveli =) kuinkas sulla menee?Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti hullu:ap,onko sun luona ollu palsta tapaaminen? Onnea hurjasti, onko tää nyt neljäs?
lapsistani!!! nyt valitan tätä odotuksen lopputuskaa...nyt sulkeutuu mun silmät sun kommenteilta...oksetus sentään sun laisia!!Alkuperäinen kirjoittaja voi:vai ei oo tarve valittaa? mitäs sitten teet? valitat täälä suu levällään.
Ihan kuin jollain toisella olisi suurempi ongelma...Alkuperäinen kirjoittaja voi:vai ei oo tarve valittaa? mitäs sitten teet? valitat täälä suu levällään.
näinhän se tekee..odottavan aika on pitkä..varsinkin kun viimesimmät yöt mennyt valvoessa...mun kolme edellistäkin on mennyt yli ja silon sentään sain nukuttua yöni enne synnytystä,,nyt en saa :/ muut kolme syntyivät 41+ viikoilla et odotettua oli et tämänkin menee tälle samalle kyseiselle viikolle...mutta aina se tympii yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja odottavan aika on pitkä:No ei kai siinä nyt auta kun odottaa. Tiedän kyllä, että alkaa kärsivälisyys loppua. Minulla syntynyt lapset rv41+1 ja 41+4 ja olihan se aika lasketunajan jälkeen jo aika tressaavaa.
Koitahan kestää ja toivotaan, että saisit pian vauvan syliin
ei kun kolme lastani on edellisestä liitosta...siellä muistaakseni lukee että tuleva isä,, tämä nykyinen... =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kurkkasin:rohviiliin, onko nuo kaikki lapset sun ja aviomiehen yhteisiä?
kamalan nuorelta vaan vaikuttaa se mies.
mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaanAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oon varmaan outo kun kolmosen odotuksessa olo oli paras sillon kun la meni. sen jälkeen loppui kaikki jännitys. mutta tais olla semmonen "once in a lifetime"-juttu kun nyt rv 32+5 ja v*tuttaa nyt jo. :kieh:
tsemppiä sinne. :hug: ja jos yhtään lohduttaa niin se on varmaan puoltoista viikkoa max.
no niin!!!! jaksuja siihen asti. kätevää kun on tommonen takaraja kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaanAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oon varmaan outo kun kolmosen odotuksessa olo oli paras sillon kun la meni. sen jälkeen loppui kaikki jännitys. mutta tais olla semmonen "once in a lifetime"-juttu kun nyt rv 32+5 ja v*tuttaa nyt jo. :kieh:
tsemppiä sinne. :hug: ja jos yhtään lohduttaa niin se on varmaan puoltoista viikkoa max.
hyväähän mulle kuuluu...tai meille kuuluu,, elän elämääni nyt täysillä ja oon super onnellinen!! asutaan nyt tääl vähän korvessa jämsänkoskella mut muutto on edessä takas j.kylään kesällä..sitten voisi vaikka nähdä ?? =)Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti hullu:katoin sun profiiliin ja sun elämässä on ainaki tapahtunu. Uus mies (poika) , muutto ja nyt vauva. Oon miettiny,mitä sulle kuuluu. Mä oon kännykällä nyt netis,ni en pääse kirjautuun ja laittaa yv:tä.
voi kiitos ystäväni teki tuon puvun minulle kun valmistu vastikään pukuompeliaksi...olin kyl enempi kun tyytyväinen pukuuni,,ja sillä saatin tuo mun vaavi massu kivasti hilmojen suojiin piiloon... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vau:ap olit todella kauniina hääpäivänäsi ihana puku!
takaraja siksi kun on tuota sokeriseurantaa ollut...tuntuu vaan et mitä' lähemmäksi takarajaa mennään niin sen pisemmältä tunti tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:no niin!!!! jaksuja siihen asti. kätevää kun on tommonen takaraja kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaanAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:oon varmaan outo kun kolmosen odotuksessa olo oli paras sillon kun la meni. sen jälkeen loppui kaikki jännitys. mutta tais olla semmonen "once in a lifetime"-juttu kun nyt rv 32+5 ja v*tuttaa nyt jo. :kieh: