miksi tämä ei jo tule...alkaa oleen jo niin puhti...

odottavan aika on pitkä
No ei kai siinä nyt auta kun odottaa. Tiedän kyllä, että alkaa kärsivälisyys loppua. Minulla syntynyt lapset rv41+1 ja 41+4 ja olihan se aika lasketunajan jälkeen jo aika tressaavaa.
Koitahan kestää ja toivotaan, että saisit pian vauvan syliin:)

Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti hullu:
ap,onko sun luona ollu palsta tapaaminen? Onnea hurjasti, onko tää nyt neljäs?
hei moi vaan hei sopivasti hullu..on ollut..olit myös silloin,,eiköstä vaan,,sillon kun asuin rasinrinteellä j.kylässä..? juu on neljäs vauvveli =) kuinkas sulla menee?

Alkuperäinen kirjoittaja odottavan aika on pitkä:
No ei kai siinä nyt auta kun odottaa. Tiedän kyllä, että alkaa kärsivälisyys loppua. Minulla syntynyt lapset rv41+1 ja 41+4 ja olihan se aika lasketunajan jälkeen jo aika tressaavaa.
Koitahan kestää ja toivotaan, että saisit pian vauvan syliin:)
näinhän se tekee..odottavan aika on pitkä..varsinkin kun viimesimmät yöt mennyt valvoessa...mun kolme edellistäkin on mennyt yli ja silon sentään sain nukuttua yöni enne synnytystä,,nyt en saa :/ muut kolme syntyivät 41+ viikoilla et odotettua oli et tämänkin menee tälle samalle kyseiselle viikolle...mutta aina se tympii yhtä paljon :whistle:

HelloShitty
oon varmaan outo kun kolmosen odotuksessa olo oli paras sillon kun la meni. sen jälkeen loppui kaikki jännitys. mutta tais olla semmonen "once in a lifetime"-juttu kun nyt rv 32+5 ja v*tuttaa nyt jo. :kieh:

tsemppiä sinne. :hug: ja jos yhtään lohduttaa niin se on varmaan puoltoista viikkoa max. ;)

sopivasti hullu
katoin sun profiiliin ja sun elämässä on ainaki tapahtunu. Uus mies (poika) :), muutto ja nyt vauva. Oon miettiny,mitä sulle kuuluu. Mä oon kännykällä nyt netis,ni en pääse kirjautuun ja laittaa yv:tä.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oon varmaan outo kun kolmosen odotuksessa olo oli paras sillon kun la meni. sen jälkeen loppui kaikki jännitys. mutta tais olla semmonen "once in a lifetime"-juttu kun nyt rv 32+5 ja v*tuttaa nyt jo. :kieh:

tsemppiä sinne. :hug: ja jos yhtään lohduttaa niin se on varmaan puoltoista viikkoa max. ;)
mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla :) kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaan :D

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:

mulla aamut käy kyl vähiin..perjantaina jo käynnistetään jos nyt ei itsekeesn tämä jässikkä enne sitä tajua tulla :) kyl mä sitten käyn täs vähän kirjottelee JOS lähtö tulee omia aikojaan :D
no niin!!!! jaksuja siihen asti. kätevää kun on tommonen takaraja kuitenkin.
:D

sopivasti hullu
nii ja siis 2 tyttöö mulla. Naimisiin mentiin vuos sitte. Tällä hetkellä oon kotona sairaslomalla ku selkä on kipee. Oon ollu jo vuoden, kerran leikattu,mut ei meinaa parantua. Ja odottavan aika on PITKÄ.

Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti hullu:
katoin sun profiiliin ja sun elämässä on ainaki tapahtunu. Uus mies (poika) :), muutto ja nyt vauva. Oon miettiny,mitä sulle kuuluu. Mä oon kännykällä nyt netis,ni en pääse kirjautuun ja laittaa yv:tä.
hyväähän mulle kuuluu...tai meille kuuluu,, elän elämääni nyt täysillä ja oon super onnellinen!! asutaan nyt tääl vähän korvessa jämsänkoskella mut muutto on edessä takas j.kylään kesällä..sitten voisi vaikka nähdä ?? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vau:
ap olit todella kauniina hääpäivänäsi :) ihana puku!
voi kiitos :) ystäväni teki tuon puvun minulle kun valmistu vastikään pukuompeliaksi...olin kyl enempi kun tyytyväinen pukuuni,,ja sillä saatin tuo mun vaavi massu kivasti hilmojen suojiin piiloon... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:

no niin!!!! jaksuja siihen asti. kätevää kun on tommonen takaraja kuitenkin.
:D
takaraja siksi kun on tuota sokeriseurantaa ollut...tuntuu vaan et mitä' lähemmäksi takarajaa mennään niin sen pisemmältä tunti tuntuu :D

Yhteistyössä