Itse asiassa ei korvaa. Parisuhteelle on parempaa harrastaa usein huonoa seksiä kuin harvoin hyvää seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Määrä korvaa laadun.
Oletkohan nyt joku seksisuhteen asiantuntija.Kyllä sanon minä ja tasan tiedän mikä on mulle parasta ja miehelle tässä tapauksessa myös on se että on harvemmin ja että on aikaa siihen.Siitä me nautitaan enemmän kuin se et ois väsyneenä ja kiireisenä pakko alkaa suhinoimaan ja lapset viel samas huonees nukkumas.Meillä toimiii ja on niin hyvää,oikee liima meijän välillä.Alkuperäinen kirjoittaja suski:Itse asiassa ei korvaa. Parisuhteelle on parempaa harrastaa usein huonoa seksiä kuin harvoin hyvää seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Määrä korvaa laadun.
Mä en pysty harrastamaan mitään panoseksiä. Alussa se vielä meni uutuudenviehätyksessä. Nykyään pelkkä ajatuskin etoo. Ei kiinnosta. Jos ei seksiä pysty harrastamaan kunnolla, niin olen mielummin harrastamatta. Meidän suhde ei perustukaan seksiin, ja kestää sen puutteen kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja suski:Itse asiassa ei korvaa. Parisuhteelle on parempaa harrastaa usein huonoa seksiä kuin harvoin hyvää seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Määrä korvaa laadun.