Miksi täällä ei saa puhua seksistä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Oon miettinyt ihan samaa, että seksikysymykset heitetään omaan osioonsa mutta entäs vauvoihin? raskauteen yms? liittyvät.. miksi ne saa olla täällä! Älytöntä sanon minä!
ok lakkautetaan mitäs nyt ja puhutaan kaikista asioista omilla osioillaan! :attn:

pistetään asiaa eteenpäin.
Tai sitten vois tehdä niin että mitäs nyt osiolla saa puhua kaikesta mitäs nyt pyörii päässä. Oliskohan se fiksumpaa ja ainakin käytännöllisempää, laita sekin eteenpäin :whistle:
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ai niin tietysti. Mä saan siis laittaa pillustani tänne kuvan, koska se on synnytysväline?
Tietysti. Mutta nimeä se ensin vaikka uusien veronmaksajien tuottajaksi. Sopii Kokoomusta kannattavaan yhteiskuntaan paremmin.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Oon miettinyt ihan samaa, että seksikysymykset heitetään omaan osioonsa mutta entäs vauvoihin? raskauteen yms? liittyvät.. miksi ne saa olla täällä! Älytöntä sanon minä!
ok lakkautetaan mitäs nyt ja puhutaan kaikista asioista omilla osioillaan! :attn:

pistetään asiaa eteenpäin.
Ei vaan sitä juuri tarkoitan että miksi mitäs nyt palstalla ei saa juoruta IHAN mitä tahansa.. Eli ei siirrettäisi yhtään mitään mihinkään muuhun osioon!
 
Minäkään en halua juonitella mut oikeasti oon monesti miettinyt et miksi just seksijutut pitää aina siirtää. Voihan niitä seksiin liittyviä valvoa ihan siinä missä muitakin jos jutut alkaa menee överiksi. Mut jos kutakuinkin hyvällä ja asiallisella linjalla pysyis niin ei ymmärrä ei siirtämistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Minäkään en halua juonitella mut oikeasti oon monesti miettinyt et miksi just seksijutut pitää aina siirtää. Voihan niitä seksiin liittyviä valvoa ihan siinä missä muitakin jos jutut alkaa menee överiksi. Mut jos kutakuinkin hyvällä ja asiallisella linjalla pysyis niin ei ymmärrä ei siirtämistä..
Tällä palstalla harvoin mikään keskustelu pysyy asialinjalla.

 

Yhteistyössä