Miksi täällä ei ole hyvin koulutettuja naisia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";23544244]Älkää nyt suuttuko, mutta yleensä kukaan ei osaa vastata mihinkään kysymykseen.[/QUOTE]

:D Mä olen ns. "ylikoulutettu". Mun alalta ei ole kysymyksiä ja miksi olisikaan.
Vastailen joskus mutta yleensä sellainen hyvä ja osuva vastaus ei kelpaa, vaan täällä pitää jaaritella, jossitella ja esittää hieman epävarmaa ja varsinkin mustia pitäisi ensin liehitellä. :)
Ei maksa vaivaa.

Uros
[QUOTE="maitokahvi";23544596]"Ammattikorkeakoulut (AMK) ovat luonteeltaan pääosin monialaisia ja alueellisia korkeakouluja, joiden toiminnassa korostuu yhteys työelämään ja alueelliseen kehittämiseen. Niissä suoritettavat tutkinnot ovat ammatillispainotteisia korkeakoulututkintoja." Näin kertovat Opetus- ja kulttuuriministeriön sivut.

OKM - Ammattikorkeakoulukoulutus ja sen kehittäminen[/QUOTE]

Edelleenkin, ammattikorkeakoulussa ei voi suorittaa ainuttakaan korkeakoulututkintoa, ei alempaa eikä ylempää.

"-p-"
[QUOTE="vieras";23544482]Monta vuotta jaksoin täällä vastata järkevästi mutta sitten totesin sen olevan turhaa ajanhukkaa, kun tälläinen palstakeskustelu väkisin aina menee juupas eipäs mustavalkoiseksi kinaamiseksi. Se ei kauheasti anna varsinkin kun itse tykkään hieman syvällisemmästä keskustelusta ja toivon et vastapuolikin tuntisi edes peruskoulun tiedot suunnilleen. Mutta on täällä paljonkin järkeviä naisiakin (miksei miehiäkin) mutta ne hukkuu massaan. Jokaiseen omaan kysymykseeni olen kyllä saanut hyviä vastauksia ja poiminut joitain ajatuksia täältä arkeenkin. Ja täällä on kyllä paljon korkeasti koulutettuja naisia, mutta tietenkään koulutus ei kerro siitä onko ihminen kyvykäs vastavuoroiseen keskusteluun, jonka tuloksia kumpikin voi laajentaa omaa ajatusmaailmaa.[/QUOTE]

asiaa! ja mulla on tohtorin-tutkinto ja roikun (silti) tällä palstalla.

jaah
Alkuperäinen kirjoittaja Onhan täällä;23544973:
Itselläni on lisuri tehtynä ja ja onneksi se väikkärikin alkaa olla valmiina. Mutta mielestäni se ei ole hienon ja koulutetun naisen mitta. Totta on, että täällä palstalla on aika ilkeää, nuorta ja lapsellista porukkaa jutuista päätellen.
Ikärasismia sanoa että nuoret ilkeilisivät täällä!! Kyllä ne aikuiset vasta osaaki

Mulla on omasta mielestäni ihan ok koulutus, ylioppilas ja mielenterveyshoitaja yo, mutta valitettavasti ei ole paljoa kokemusta lastenhoidosta ennen tätä omaa lasta. En ole haka ruuanlaitossa tai tekniikka-asioissa, mutta elämänkokemusta on paljon jaettavana..

[QUOTE="vieras";23544244]Älkää nyt suuttuko, mutta yleensä kukaan ei osaa vastata mihinkään kysymykseen.[/QUOTE]

Miksi keskustelupalstan tarkoitus pitäisi olla tiedon jakaminen? Eikö tarkoitus pikemminkin ole käydä keskustelua? Se miksi keskustelua syntyy joskus "laiskasti" johtuu varmasti monestakin asiasta mm. siitä että ketjussa jää epäselväksi mihin mielipidettä oikeasti halutaan tai aloittaja ei täsmennä omia ajatuksiaan jne.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä