Miksi taas on mieli maassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allapäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Allapäin

Vieras
...vaikka ei itse asiassa ole mitään syytä. Opiskelut sujuu, kotonakin asiat ihan kunnossa. Minussa vaan on tietysti jonkinlainen "rakennevika", kun silmät vuotaa vettä ja olo on alavireinen. Eikä tämä ole todellakaan vitsi, vaikka koetan epätoivon vimmalla vitsaillakin. On vaan niin väsynyt olo ja toivoton , lohduton tunne. Syystä jota en voi ymmärtää. Toki on paljon käsittelemättömiä asioita pitkältä aikaa, mutta en nyt niitä tänne ala ruotia. Koska siitä ei olisi muuta seurausta kuin että silmät vuotaisivat entistä enemmän ja vuolaammin.
Koulussa mua tuntuvat pitävän varsinaisena tehopakkauksena, monitaitajana yms. Mutta kun en minä sitä ole.En oikeasti ole. Enkä ymmärrä miksi heillä se kuva minusta on.
Jaa että mistäkö sen tiedän, mitä musta ajattelevat?
Meillä on tapana välillä antaa palautetta siitä millaisia positiivisia piirteitä toisissamme näemme. Ja nuo em. jutut on tulleet noissa tilanteissa esille.
Mutta minä en jaksa enää aina olla "hyvä ihminen" vaikka tietysti pitäisi. Mutta en jaksa, ja kun olen alaspainettu ihminen aikaisemmassa elämässä, niin en voi uskoa että minusta koskaan parempaa tuleekaan.
Nyt menee niin sekavaksi, että on paras lopettaa tää purkaus. En tiedä ymmärsikö kukaan minkään vertaa, mutta ei kai sen niin ole väliäkään, kunhan sain purettua mieltäni painavia asioita. Edes hitusen verran. Anteeksi.

Kannattaisi jutella jonkun kanssa, vaikka sen opiskelupaikan terveydenhoitajan, ennen kuin tulee lopullinen uupumus.
Osa tuntemuksista kuulosti kovin tutulta, sulla on kuitenkin viellä todellisuuden taju kunnossa, koska näet, ettei pahaan oloon ole oikeaa syytä.

Milloin minä sinne menisin? Koulusta ei oikeasti ole vara olla pois. Heti jää jälkeen... on niin tiivis tahtinen opetus. Ja keväällä on kaksikin harjoittelujaksoa näyttöineen. Ei, pakko on yrittää jaksaa... tämä auttaa kun saa vähän jonnekin purkaa vaikeaa oloaan. En ole itsetuhoinen, vain väsynyt ja pelkään tulevia koulukoitoksia. Kaikkien vanhojen juttujen lisäksi. Joulukin painaa päälle. Minulta odotetaan paljon kaikenlaista, enkä pysty vastaamaan toiveisiin; en omiíni enkä toisten. Sitä kai tämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kannattaisi jutella jonkun kanssa, vaikka sen opiskelupaikan terveydenhoitajan, ennen kuin tulee lopullinen uupumus.
Osa tuntemuksista kuulosti kovin tutulta, sulla on kuitenkin viellä todellisuuden taju kunnossa, koska näet, ettei pahaan oloon ole oikeaa syytä.

Työvoimakoulutukseen ei kuulu terveydenhoitajan palvelut. Valitettavasti.Pääsin koulutukseen johon halusin, pitkän odotuksen jälkeen, enkä halua sen keskeytyvän mistään syystä. Etten tulisi leimatuksi ikuiseksi epäonnistujaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja allapäin:

Työvoimakoulutukseen ei kuulu terveydenhoitajan palvelut. Valitettavasti.Pääsin koulutukseen johon halusin, pitkän odotuksen jälkeen, enkä halua sen keskeytyvän mistään syystä. Etten tulisi leimatuksi ikuiseksi epäonnistujaksi.

Kyllä mun ollessa työvoimakoulutuksessa oli kaikilla samat terveydenhoitajapalvelut käytössä kuin muillakin opiskelijoilla

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja allapäin:

Kyllä mun ollessa työvoimakoulutuksessa oli kaikilla samat terveydenhoitajapalvelut käytössä kuin muillakin opiskelijoilla

Meille ei tietääkseni todellakaan kuulu kouluttajan puolesta mitään terveydenhoitopalveluja, vaan ihan tavalliset julkisen sektorin terveydenhoitopalvelut; mikä tietää sitä että aikoja ei ainakaan täällä saa millään eikä minnekään.

Yhteistyössä